פרקליטות המדינה הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בת"א כתב אישום נגד תומר גיא, בן 28 מחולון, בגין עבירות רבות של הטרדה מינית כלפי השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה, מאי גולן.

מאי גולן בדיון על שיקלי בוועדת הכנסת (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
מאי גולן בדיון על שיקלי בוועדת הכנסת (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מיטל מור מפרקליטות מחוז ת"א, נכתב כי גיא פנה במספר הזדמנויות אל השרה גולן ביישום המסנג'ר של הפייסבוק, ושלח לה הודעות בעלות תוכן שיש בו התייחסויות מבזות ומשפילות, חוזרות ונשנות, ביחס למיניותה.

ארבע שנים אחרי שנחשדה בפגיעה באופנוע: מאי גולן זומנה לחקירה
"לא הבייס שלך!": עמיחי שיקלי התעמת עם מאי גולן, ואז נתניהו התערב

בין הדברים הקשים שכתב לשרה: "מאי גולן, זונה קטנה ומושתנת, אין לכם מושג מה התחלתם יא שרמוטה קטנה, רוצים לשבור לי את העצמות? מוזמנים, יהיה כיף לכולנו, מבטיח". 

מאי גולן בעת השבעתה כשרה בממשלה  (צילום: דוברות הכנסת נועם מוסקוביץ' )
מאי גולן בעת השבעתה כשרה בממשלה (צילום: דוברות הכנסת נועם מוסקוביץ' )

עוד המשיך וכתב: "נהנית יא בת זונה? יש לנו עוד, תזדייני אלף פעם יא זונה מטומטמת, לא לצאת מהבית היום, כי לא נשאר לכם הרבה זמן. נעיף אתכם מהר מאד לפח הזבל של ההיסטוריה וננגב איתך את התחת בהנאה, זונה מושתנת קטנה". 

בית המשפט קבע כי גיא מואשם בריבוי עבירות וביניהם הטרדה מינית. קיימת אפשרות לפיה יתבקש בית המשפט יטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל, אם יורשע בתיק זה. 

יו״ר סיעת המחנה הממלכתי ויו״ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, ח״כ פנינה תמנו שטה: ״לא משנה כמה אי ההסכמות עמוקות - לא לגיטימי, מזעזע ועברייני לאיים, כולל מינית על נבחרת ציבור, תוך החפצה וגידופים בצורה גסה, סקסיסטית ומיזוגנית. ‏לקרוא את כתב האישום ולהבין שהנאשם עבר קו אדום!״