בית משפט השלום בעכו האריך אתמול (שני) את מעצרו של תושב מג'ד אל כרום בן 37 בארבעה ימים ועד ליום חמישי החשוד כי ניצל תמימותו של קשיש, התחזה לשוטר ובעת שביצע חיפוש על גופו , ללא כל סיבה , גנב ממנו את כספו.

האירוע החמור והמביש הזה התרחש לפני כשבועיים בעיר כרמיאל שעה שהחשוד פנה אל הקורבן הקשיש, הציג עצמו בפניו כשוטר, וביקש לבצע חיפוש על גופו. במהלך החיפוש, חיטט החשוד בכיסיו של הקורבן וגנב את המעטפה שהכילה כאמור כסף מזומן בסכום הנאמד באלפי שקלים.

ארה"ב משרטטת כבר את היום שאחרי - ועשויה להמיט אסון כפול על ישראל 
הידע מאיראן, החומרים מישראל: כך משגשגת תעשיית מטעני הנפץ ביהודה ושומרון  

תיעוד שוד הקשיש בכרמיאל (צילום :דוברות המשטרה)

מחומר החקירה עולה כי כאשר הקורבן הבין שמדובר במתחזה ניסה למנוע ממנו לקחת את כספו וכתוצאה מכך נפל ארצה ונחבל בידו, כאשר השודד הותיר את הקשיש שרוע על הקרקע ונמלט מהמקום. עם קבלת התלונה שוטרי המחוז הצפוני החלו באיסוף ראיות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים בשיתוף עם עיריית כרמיאל עיר ללא אלימות והצליחו לחשוף את זהות השודד ולבצע את מעצרו. 

כאמור מעצרו של החשוד בן 37 תושב מג׳ד אל כרום הוארך בבית משפט השלום בעכו עד ליום ה – 18 ביולי.  במחוז צפון במשטרה מציינים. "משטרת ישראל פועלת במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר כנגד עברייני רכוש באשר הם, המהווים איום לבטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי וחסרי ישע ותמשיך לפעול למען שמירה על ביטחון הציבור ומיצוי הדין עם העבריינים".