שלושה מקרי רצח במגזר הערבי בתוך פחות מ-24 שעות, בעוד שנה שמסתמנת כקשה במיוחד עם 121 קורבנות עד כה. האירוע האחרון התרחש בכפר קרע שם נקבע הלילה (בין שני לשלישי) מותו של מלחם עווס, צעיר בן 23 תושב ערערה, המוכר למשטרה. 

סמוך לשעה אחת בלילה, הוזעקו כוחות משטרה וצוותי רפואה בעקבות אירוע ירי לעבר עווס, שנפגע אנושות, וכאמור בהמשך נקבע מותו. כוחות משטרה גדולים פתחו בסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר חשודים, ובמקביל חוקרי זירה החלו באיסוף ממצאים כחלק מחקירה שנפתחה בחשד לאירוע על רקע פלילי.

השליכו רימון כדי לסחוט כספים: מכה נוספת לארגון חרירי | פרסום ראשון   
חשד: התחזה לשוטר, שדד קשיש והשאיר אותו שרוע על הקרקע | צפו בתיעוד  

ניידת משטרה (ארכיון) (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (ארכיון) (צילום: דוברות המשטרה)

נציין כי עם הגעת הכוחות וצוותי הרפואה למקום, הם לא איתרו את הקורבן שפונה עצמאית לבית החולים ושם נקבע מותו.  

בהמשך, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את זירת האירוע ובעצם בשלב הזה החלה החקירה המשטרתית וגביית עדויות אודות מה התרחש במקום זמן קצר קודם לכן. מחקירה ראשונית עולה כי עווס שהה במתחם בנוי בכפר קרע, לשם הגיע גם המתנקש, שפתח בירי לעברו של הקורבן. 

אמש, נרצח גם הקורבן ה-120, חסיין בודא, צעיר בן 23 תושב יפו, המוכר למשטרה מעבירות רכוש וסמים. בודא נפצע באורח קשה במהלך אירוע ירי בעירו. הוא פונה על ידי גורמי הרפואה לבית החולים, ולאחר זמן מה נקבע מותו. הקורבן ה-119 נורה למוות אתמול בבוקר ביישוב דיר חנא שבגליל התחתון. מדובר באחמד חוסיין, בן 41, שמותו נקבע בזירת הירי. חקירת הנסיבות בשני האירועים נמצאת בעיצומה.