בלתי נתפס: תושב אילת בן 30 נעצר אתמול (שני) לאחר שהתחזה לקצין ביחידה מיוחדת, הגיע לזירות נפילה בעיר על מדי צה"ל תוך שהוא רעול פנים ופרץ למספר בתי מפונים בקריית שמונה.

השליכו רימון כדי לסחוט כספים: מכה נוספת לארגון חרירי | פרסום ראשון
שלושה קורבנות בפחות מ-24 שעות: יממה מדממת בחברה הערבית

תחילה, במשטרה התקבל דיווח בימים האחרונים על דירה שנבזזה בעיר קריית שמונה. עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה סמויה ממנה עלה כי החשוד במעשה הינו תושב אילת. עם התקדמות החקירה שכללה גביית עדויות ושימוש באמצעים שונים עלה כי החשוד נהג להסתובב בעיר קריית שמונה בשבועות האחרונים תוך הצגתו כלוחם ביחידה מיוחדת בצה"ל ואף נראה רעול פנים במהלך טיפול בזירת נפילה בעיר.

החשוד בפריצה לדירות מפונים בצפון (צילום: דוברות המשטרה)
החשוד בפריצה לדירות מפונים בצפון (צילום: דוברות המשטרה)

כחלק מפעילות שוטרי המחוז הצפוני בעיר, אתמול לפנות בוקר זיהו השוטרים את החשוד יורד מאוטובוס שהגיע ממרכז הארץ שהוא לובש מדי צהל עם דרגות קצונה, נושא מחסנית M16 מלאה בתחמושת ואקדח דמה. לאחר בדיקתו עלה כי הוא מזדהה בעזרת חוגר גנוב וכן נושא דיסקית גנובה על צווארו.

תיעוד הדירה בה חיי החשוד בפריצה לבתי מפונים בצפון (צילום :דוברות המשטרה)

מיד עם מעצרו בחיפוש שנעשה בכליו נתפס רכוש רב החשוד שנגנב מדירות שונות בעיר קריית שמונה ובפעילות חקירה מהירה הגיעו השוטרים לדירה של משפחה מפונה אליה התפרץ החשוד בימים האחרונים ועל פי החשד לן בתוך הדירה במשך מספר ימים.

אתמול הוארך מעצרו של החשוד בפני בית משפט השלום בטבריה עד ליום שישי, בהתאם לבקשת המשטרה לאחר שנחשד במספר עבירות התפרצות וכן התחזות.