קאטר, כבל חשמל ומקל מעץ, נשמעים כמו חלק מערכת כלי עבודה. אלא שעבור תושב הכפר הפלסטיני א-לובאן שבמזרח ירושלים, כלים אלו שימשו כדי לתקוף את בת זוגתו באלימות אכזרית מעבר להתעללות באמצעות אגרופיו וידיו. 

בחמישי האחרון הגישה נגדו חטיבת התביעות של מחוז ירושלים במשטרה כתב אישום חמור המייחס לו שורה של עבירות אלימות כלפי רעייתו. ביום ה–10 ביולי התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה במחוז ש"י, על אלימות בין בני זוג בכפר הפלסטיני א-לובאן. שוטרי תחנת מודיעין שהוזעקו למקום פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע במקביל לסריקות בניסיון לאתר את החשוד. 

ויכוח חנייה שנגמר בתקיפה: המשטרה עצרה שני מעורבים באירוע אלימות בירושלים
תושב תל אביב משחזר את רגעי הפיצוץ: "כל מי שרק יכל לברוח לרחוב - ברח"
הרצח החמישי בחברה הערבית מתחילת השבוע: ג'אמל פאדי נורה בשפרעם

זמן קצר לאחר מכן נכנסו השוטרים לכפר הפלסטיני ועצרו גבר בשנות ה-35 לחייו תושב ירושלים, הוא הועבר לחקירה בתחנת מודיעין עילית שבמרחב שומרון ובסיומה נכלא. מהחקירה במשטרה עלה כי בחודשים האחרונים פגע הנאשם במספר הזדמנויות פגיעות קשות בבת זוגתו. על פי כתב האישום הנאשם פגע בבת זוגתו עם כבל חשמל כתוצאה מכך נפלה במדרגות וראשה נחבט. במקרים נוספים הכה את בת זוגתו באמצעות ידיו, אגרופיו, מקל עץ וכלי עבודה מסוג קאטר.

ניידת משטרה (צילום: רועי אלמה, פלאש 90)
ניידת משטרה (צילום: רועי אלמה, פלאש 90)

מעצרו של הנאשם הוארך בבית המשפט מעת לעת. לאחר שהמשטרה גיבשה תשתית ראייתית נגד הנאשם, ביום חמישי האחרון הוגש נגדו כתב אישום ע"י התביעה המשטרתית במרחב שומרון. במשטרה מציינים כי. "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד עבירות אלימות בקרב בני זוג ובכלל, ותמצה את הדין עם אותם עבריינים אלימים, במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו".