במהלך פעילות של שוטרי המחוז הצפוני בציר 91 סמוך לצומת בית המכס עצרו השוטרים לבדיקה רכב הנהוג על ידי תושבת קרית ביאליק בת 31. בחיפוש שנעשה בתוך הרכב נתפסו עשרות שקיות מוכנות להפצה המכילות מאות גרמים של סמים מסוג קנאביס וכן כ-40 אלף ש"ח במזומן. 

החשודה נעצרה ובחקירתה עלה החשד כי היא מעורבת בהפצת סמים במקרים רבים לאורך החודשים האחרונים במספר יישובים בצפון. עוד עלה כי על מנת להימנע מחשיפת שמה בפני הלקוחות, היא כינתה את עצמה ברשתות בשם "סבא ג'פטו".

חקירה סמויה בחדרה חשפה: עורכת דין ביום, ברונית סמים בלילה - כך פעלה השיטה
תושב פ"ת נעצר בחשד להחזקת סמים
20 חשודים נעצרו בחשד להעלמת מס של מיליוני שקלים

עם סיום שלב החקירה שכללה התחקות אחר מספר רב של לקוחות הגישה יחידת התביעות של המחוז הצפוני כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים בגין 10 מקרים בהם סיפקה הצעירה סמים לקליינטים שונים בצפון הארץ.

הסמים של ''סבא ג'פטו'' (צילום: דוברות המשטרה)
הסמים של ''סבא ג'פטו'' (צילום: דוברות המשטרה)

ממשטרת ישראל נמספר כי "משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים שברשותה על מנת להגיע לגורמים הסוחרים ומפיצים סמים. חלק ניכר מהמאמצים מוכוון מראש לאיתור מפיצי סמים בקרב בני נוער, פעילות עברינית אשר מכניסה עוד ועוד צעירים למעגל צריכת הסמים. מעגל אשר מעבר לסכנות הבריאותיות המיידיות הטמונות בו מתדרדר פעמים רבות להתמכרות, שימוש בסמים, חבירה לגורמים עבריינים ויציאה ממסלול החיים הנורמטיבים".