אחרי שנים במהלכן ניהלו דין ודברים עם משפחת אזברגה בעקבות בנייה בלתי חוקית במתחם המשפחה בלוד, הרסו אתמול לפנות בוקר כוחות משטרה ואכיפה גדולים ובהם שוטרי מחוז מרכז, לוחמי יס"מ, מתפ"א ומג״ב יחד עם גורמי אכיפה אזרחיים, מבנה בלתי  חוקי במתחם של המשפחה בפרדס שניר בעיר. 

מי שהוביל את המהלך הוא מפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב אבי ביטון, שמנהל מאבק עיקש כנגד מחוללי הפשיעה במחוז שתחת אחריותו ובמסגרת זו אף הקים כוח משימה שפועל ללא הרף לאיתור אמצעי לחימה ומסכל אירועים פליליים.

שוטרי תחנת לוד, לוחמי יס"מ שפלה, מג״ב ומתפ״א יחד עם גורמי אכיפה אזרחיים בצעו החל משעות הבוקר בהתאם לצו שיפוטי, במסגרת האסטרטגיה ההתקפית נגד מחוללי פשיעה בגזרת מחוז מרכז, הריסה של מבנה לא חוקי במתחם בשכונת פרדס שניר בעיר.

במשטרה מציינים כי "משטרת ישראל יחד עם רשויות אכיפה אזרחיות ימשיכו לפעול בכל מקום ובכל זמן במאבקן בתופעת הבנייה הלא חוקית ולהסדרת שלטון החוק".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שיבח את עבודתו של מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב אבי ביטון שהוביל את הליך הריסת המבנה. "שנים שהמבנה הענק של משפחת אזברגה עומד באופן בלתי חוקי וללא אישורים בלב העיר לוד. הבוקר הוא נהרס כליל על ידי משטרת ישראל. משבח את הממ"ז ניצב אבי ביטון ואת שוטרי המחוז על הנחישות ויישום המדיניות שלי מול פורעי החוק . משילות!".