בית המשפט קבע היום (רביעי) כי ד״ר שרון אלרעי פרייס תפוצה בגין "חוק לשון הרע ללא הוכחת נזק", בסך של 145,000 שקלים. זאת בשל אמירות שליליות שפורסמו על ידי יוספה ברק-תמיר ברשתות החברתיות נגד ד״ר שרון אלרעי פרייס ובני משפחתה בתקופת הקורונה. 

מהפרקליטות נמסר בתגובה לפסק הדין: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט המחוזי, אשר קיבל את טענותינו במלואן. ראוי כי המרחב הציבורי, ובכלל זאת הווירטואלי יאפשר הבעת קשת דעות רחבה, אך אין לאפשר לו להפוך לכלי להפצת שקרים והאשמות שאין להן כל אחיזה במציאות ואשר כל מטרתם הטלת ספק במקצועיות ובאמינות של עובדי ציבור המבקשים למלא את תפקידם נאמנה".

ד"ר שרון אלרעי פרייס עולה בעשרות מונים על אלו שמגדפים אותה
צו מניעה הוצא כנגד אישה שהטרידה את ד"ר שרון אלרעי-פרייס

בין היתר, פרסמה הנתבעת כי ילדיה של אלרעי-פרייס אינם מחוסנים, זאת תוך ציון פרטים אישיים של הקטינים ושימוש בכינויים שמטרתם ביזוי בני המשפחה. בית המשפט קבע, כי הנתבעת עשתה שימוש בטקטיקה של "הפצצת" המרחב הוירטואלי בפרסומים חוזרים. "נשקה היה המקלדת, לשונה המושחזת ודמיונה הפורה, אשר לא דקדק בעובדות ולא טרח לבחון אותן לאשורן בטרם הפרסום", נמסר.

ד''ר שרון אלרעי פרייס (צילום: אוליביה פיטוסי)
ד''ר שרון אלרעי פרייס (צילום: אוליביה פיטוסי)

עוד נקבע, כי לנתבעת לא עומדת הגנת תום לב, שכן "אין מדובר בביקורת עניינית, אלא בפרסומים המופנים כמעט כולם כלפי התובעת באופן אישי, תוך הפצת עובדות כזב בנוגע לחיסון ילדיה, הפצת ספקולציות וקונספירציות בנוגע למעורבותה לכאורה של התובעת בניגוד עניינים שאין להם כל עיגון עובדתי והנתבעת לא טרחה לבחון באם עיגון עובדתי זה קיים".