זמן קצר אחרי שהתפרצו לרכב, ושדדו מתוכו 300 אלף שקלים במזומן, נעצרו היום (חמישי) שלושה חשודים תושבי תל אביב והמרכז על ידי בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב במשטרה, זאת כשהיו ברכב הנושא לוחיות רישויו מזויפות ובתוכו נתפסו גם מסיכות סקי, כובעים וכפפות הקושרים אותם לביצוע המעשה.

במשטרה מייחסים לחשודים שורה של התפרצויות לרכבים במטרה לשדוד סכומי כסף גדולים מקורבנות אחריהם עקבו בעת שהגיעו לפדות צ'קים באחד הצ'יינג'ים בתל אביב. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם של החשודים בני 32 , 43 ו-43 בחמישה ימים ועד לשלישי הקרוב.

הרכב (צילום: דוברות המשטרה)
הרכב (צילום: דוברות המשטרה)

בשבועות האחרונים ניהלו בלשי ימ"ר ת"א פעילות סמויה, אודות חוליה של שודדים שפעלה בשיטתיות ובתחכום, במטרה לכאורה, לגנוב סכומי כסף גדולים מקורבנות שהגיעו לצ'יינג'ם כשבאמתחתם סכומי כסף ופדיונות גדולים. עפ"י החשד, חברי החוליה ביצעו מעכבים ואספו מידע על קורבנותיהם, שהיו מגיעים לצ'יינג'ם ומבצעים פריטה של צ'קים ועוזבים את המקום עם סכומי כסף גדולים מאד. 

הכסף שנמצא (צילום: דוברות המשטרה)
הכסף שנמצא (צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת החקירה, הבלשים שפעלו באופן סמוי, הובילו ברביעי האחרון למעצרם כאמור של שלושה חשודים, זמן קצר אחרי שנמלטו מזירה שבה ביצעו התפרצות לרכב ושוד הכסף המזומן. הבלשים שישבו להם על הזנב הבחינו בחשודים כשהם מבצעים תצפית לעבר הצ'יינג' הממוקם באזור ת"א והמתינו לשעת כושר לביצוע השוד.

כאמור, הקורבן שהגיע לצ'יינג', יצא מהמקום כעבור זמן מה ונסע עם רכבו מהמקום עד שהגיע לחנייה באזור יבנה שם השאיר את הרכב ובו המזומנים.  עפ"י החשד, שלושת החשודים,  ניצלו הזדמנות בזמן שהקורבן יצא לרגע מהרכב ופרצו לרכבו באמצעות מכשיר ניפוץ, וגנבו מתוכו תיק שהכיל מאות אלפי שקלים. בשלב זה ובסמוך להתפרצות, הבלשים ביצעו מעצר של החשודים שהיו באותה עת בנסיעה ברכב עם לוחית רישוי מזויפת.

במהלך המעצר נתפס סכום כסף מזומן כ-300 אלף ש"ח, כובעים, מסכות סקי וכפפות. המוצגים הועברו למשרדי הימ"ר והיום הוארך מעצרם של 3 החשודים בבימ"ש השלום בת"א עד ליום שני.