במהלך חקירה משטרתית התגלו מספר מקרים של חשד להתעללות בנשים מחוסרות דיור. צוות החקירה בסיוע שוטרי מרחב איילון הצליחו לאתר 10 נשים שנפלו קורבן בחודשים האחרונים למעשיו הקשים והחמורים של החשוד. במהלך עדותן של הקורבנות, נחשפו זוועות והתעללות פיזית ונפשית קשה שביצע החשוד בקורבנות בעת שהותן בדירה השכורה. 

דירתו של החשוד (צילום: דוברות המשטרה)
דירתו של החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

על פי החשד, החשוד שפעל בשיטתיות, היה שוכר חדר בכל מיני מקומות בת"א ומתחיל לכאורה במסע איתור קורבנות על מנת לבצע בהן את זממו. כאמור, לאחר שהיה מאתר את הקורבנות ומזמין אותן לדירה באזור התחנה המרכזית בת"א, היה מספק להן סמים ומרדים אותן, תוך שימוש בחומר הרדמה ומתעלל בהן מינית בעת שהן מורדמות, כאשר הוא מגלח את ראשן באמצעות מספריים ומכונת גילוח.

איום מתפוצץ: רימון רסס הושלך לעבר חצר בית בראשון לציון
נתפסו על חם: אסירים ביטחוניים ניסו להבריח מסרים ערב שחרורם

עם התקדמות החקירה, הצליחו החוקרים לאתר את זהות החשוד בן ה-43 תושב בני ברק ולעלות על עקבותיו. בתשעה ליולי נעצר החשוד על ידי בלשי ימ"ר ת"א ובמהלך החיפוש שבוצע בדירה המושכרת, נתפסו סמים, מספריים ומכונות גילוח אשר באמצעותם על פי החשד, ביצע בקורבנות מעשים מגונים לצורך ביזוי תוך שהוא מרדים אותן ושולל מהן את כושר ההתנגדות.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בחודש האחרון והיום הוגשה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים באמצעות הפרקליטות.