חמישה שבועות אחרי שחוסל בן משפחתו בירי שבוצע לעברו בעת שנסע ברכבו בשכונת קריית אליעזר בחיפה, חוסל בליל שבת האחרון סאמר מוסראתי, בן 34 מחיפה בעת שרכב על אופנועו ברחוב הארבעה בתל אביב, סמוך לכניסה למתחם שרונה.

מוסראתי, המוכר היטב למשטרה, היה על אופנועו כאמור, בעת שהמתנקשים, זינקו מרכב, פתחו לעברו בירי מאקדחים שככל הנראה נשאו משתיקי קול, הוא נפל אל הכביש והתבוסס בדמו.

אזרחים שחלפו במקום והיו בדרכם למתחם הבילוי והמסעדות, נותרו לרגע המומים. תחילה עלה חשש לפיגוע, בשל המתח הרב בשיאה של יממה מורטת עצבים, אלא שאז הוברר כי מדובר בחיסול ממוקד וכי חוליית החיסול נכנסה פנימה חזרה לרכב שנמלט מהמקום בפראות.

תקפו עובדי בנייה וגנבו רכוש בסך עשרות אלפי ש"ח: אישום נגד אב ובנו מהמרכז
הפסד למירי רגב: בג"ץ דחה את הערעור שלה נגד המשטרה

האירוע התרחש סמוך לשעה 22:12 כשבמוקד 101 של מד"א התקבל הדיווח אודות פצוע אנוש שמוטל שרוע על הכביש באזור צומת הרחובות הארבעה ויצחק רבין בתל אביב. הצוות הרפואי שהגיע למקום העניק טיפול ראשוני ופינה את מוסראתי לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה. 

פרמדיק מד"א יששכר ויס סיפר: "ראינו על הכביש סמוך לאופנוע צעיר מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש". מאוחר יותר התברר כי המתנקשים לא הותירו לו כל סיכוי ומותו נקבע בבית החולים.

עם זיהוי של הקורבן, הוברר כי בחודש יוני האחרון חוסל בנסיבות דומות בן משפחתו, עלי מוסראתי, שעה שנורה למוות בעת שנסע ברכב האאודי שלו בשכונת קריית אליעזר בחיפה. אז עלה בחקירה ראשונית כי מדובר בתושב לוד שעבר להתגורר בחיפה עם משפחתו, ככל הנראה בעקבות סכסוך מדמם עם משפחה מוכרת באזור לוד והמרכז.

רצח ברחוב הארבעה (צילום: דוברות המשטרה)
רצח ברחוב הארבעה (צילום: דוברות המשטרה)

במקרה האמור בתל אביב, הגיעו כוחות משטרה גדולים מתחנת לב תל אביב וממחוז תל אביב לזירה ופתחו בחקירה ואיסוף ממצאים, לרבות איתור מצלמות אבטחה וגביית עדויות. בנוסף פתחו השוטרים בסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר הרכב שנמלט מהזירה ובו המתנקשים. מפקד מרחב ירקון תנ"צ יחיאל בוהדנה קיים הערכת מצב בזירה והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב.