סטירה שהובילה לפעולת נקמה וירי שהוביל לרצח, כך ניתן לסכם את חיסולו של כרים ג'אבר בן 30, שאירע לפני כחודש ב–4 ביולי בכפר קאסם ואשר חקירת המשטרה הובילה למעצרם של שני אחים בשנות ה–20 לחייהם, נגדם הוגש אתמול (ראשון) כתב אישום בגין עבירת רצח. 

חוקרי היחידה למאבק בפשיעה (יל"פ) במרחב שרון במשטרה, פתחו כאמור בחקירה מיד עם קבלת דיווח על אירוע ירי בכפר קאסם במהלכו נפצע ג'אבר באורח אנוש, פונה לבית החולים ומאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים בלינסון בפתח תקווה.

ארצות הברית סימנה תאריך: זה מועד התקיפה האיראנית המסתמן
סער לא על הפרק: השם החדש שנתניהו שוקל לתיק הביטחון | פרסום ראשון

מהחקירה שניהלו כאמור חוקרי יל"פ שרון עלה כי קדם לאירוע הירי ויכוח מזדמן בין אחד הנאשמים לקורבן, במהלכו סטר הנאשם על פניו של אח של הקורבן שנכח במקום ולאחר שהדבר נודע לבני משפחתם של ג'אבר ואחיו, הם החליטו לנקום.

עם התפתחות החקירה, עלה כי אב המשפחה, בנו ואדם נוסף הגיעו למקום מגורי הנאשמים כשהם חמושים באלות ובמקום התגלעה קטטה שכללה ירי מצד הנאשמים וכתוצאה מכך נפצעו בני משפחת הקורבן.

בהמשך לאותו האירוע הגיע לזירה גם ג'אבר כשהוא נוהג ברכבו והנאשמים החלו לירות לעברו. ג'אבר התפנה עצמאית לבית החולים בלינסון בפתח תקווה וכאמור מאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים. 

מעצרם של השניים - תושבי כפר קאסם בשנות ה 20 לחייהם הוארך בהתאם לצרכי החקירה והיום כאמור בהתאם לממצאיה יוגש נגדם עי פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום.

מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון שיבח את יחידת החקירות המיוחדת (יל"פ) של מרחב שרון על פענוח מקצועי של אירוע רצח, תוך מיצוי חקירתי של כלל היחידות והיכולות שברשות המשטרה, אשר הובילו ביצירתיות ונחישות לכליאתם של המעורבים אחר סורג ובריח למען שלום הציבור ובטחונו והדגיש כי מדובר בפענוח נוסף במגזר הממחיש את עוצמתה של המשטרה הפועלת לגילוי האמת ומיצוי הדין.