"הותקפנו שבועיים לפני הרצח אני ובעלי על ידי חוצונים, נחטפתי לחללית ואף אחד לא עזר לי " כך טענה אתמול (רביעי) בבית משפט השלום בתל אביב באמצעות מערכת הוידאו , סיגל איצקוביץ' , האם החשודה ברצח בנה ליאם בן השש לפני כחודש בבית המשפחה בהרצליה . 

איצקוביץ, העלתה את הדברים במהלך דיון שהתקיים בעניינה במסגרת הצהרת תובע שהגישה נגדה המשטרה , בה ביקשה להאריך את מעצרה בחמישה ימים. בימים הקרובים, צפויה פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגד איצקוביץ' כתב אישום חמור. 

מדובר בהארכת מעצרה חמישית שאותה אישרה השופטת צפורה משה שהורתה כי בדיון הבא תתייצב החשודה בבית המשפט. בתחילת הדיון טען פרקליטה של החשודה עו"ד בנימין מלכא, כי מרשתו אושפזה בבית החולים שלוותא אלא שהמשטרה לדבריו, הפעילה עליה לחץ ואמרה כי יוטב לה אם תחזור למתקן הכליאה וכך תסתיים החקירה בעניינה. "עשו לה מניפולציה" טען עו"ד מלכא. 

נציג המשטרה השיב לו כי הוא מאשר שהחשודה אושפזה בשלוותא אולם לא ידוע לו "כי הופעלה עליה מניפולציה כדי שתשוב למתקן הכליאה". איצקוביץ עצמה הגיבה לדברים. "אני ומשפחתי עברנו התקפה על ידי חוצנים במשך כשבועיים לפני המקרה. התקפה אינטנסיבית של חוצנים. הותקפנו באכזריות, נחטפתי לחללית יחד עם המשפחה שלי. לא הייתה לנו שום הגנה, אני צריכה להגיע הביתה לפני שאני חוזרת לשלוותא, יש לי הרבה דברים לעשות שם".

השופטת משה ששמעה את הדברים החליטה כאמור להאריך את מעצרה תוך שהיא מציינת "כי מהצהרת התובע ישנה עוד עבודה עד להגשת כתב האישום. אכן, אין בבקשת הצהרת התובע כדי לייצר את הדיון לשחרר את החשודה, אולם יש להרות על הארכת מעצרה של החשודה". 

החשודה סיכמה את הדברים בסוג של אופטימיות מצדה. ״אני רוצה להגיד לך כבוד השופטת כי אני צריכה לחזור הביתה כדי לנקות, להכין אוכל ולחזור לאורח החיים הרגיל שלי״, הוסיפה.