אדם ריסס היום (ראשון) כתובת גרפיטי על קיר מתחם גני ילדים בראש העין, ובה רשום בנימה מאיימת: "אימותנו יחנכו ילדיכם להתפוצץ בשם אללה". 

"המראה החמור הזה נצפה ברחוב מרים הנביאה, בכניסה לבית ספר תגלית ומתחם גני ילדים", אומרת תושבת ראש העין. "מיד כשהגיעו השוטרים למקום ה ציינו בפנינו כי העיר מוצפת בכיתובים כאלה וייתכן שמדובר בוונדליזם. אותנו זה מלחיץ, ונדליזם בנושא טרור ואיומים. כך זה התחיל ב-7 באוקטובר. אנחנו גרים במרחק שני רחובות מגבול ראש העין ומאחוריו של שטח אש, ולא אחת אנחנו צופים בבני מיעוטים שלכאורה מטילים אימים עלינו. הם מגיעים מהכפרים הסמוכים ואנחנו לא יודעים מתי יגיע האסון שלנו. אירוע כזה חייב להיחקר עד תום ולאתר את החשודים המעורבים כדי לשלול כל אפשרות לכוונות לאומניות. בעוד שבועיים מתחילה שנת הלימודים ובמתכונת כזו ההורים בתוך סיר לחץ".

תושב יפיע דיווח למשטרה שאשתו שב"חית – והסתבך בעצמו עם הרשויות
חשד: תושב חולון דקר בת זוגו לאחר שביקשה להיפרד - ונמלט

המשטרה מאתרת מצלמות אבטחה באזור, ומסתייעת גם במערך האבטחה ובמצלמות הרשת של עיריית ראש העין על מנת להתעדכן בתיעודים ולהתחקות אחר חשודים במעשה.

הבוקר הגיעו מאות הורים וילדים מבית הספר הסמוך למפגש הכנה ללקראת תחילת שנת הלימודים, הבחינו בכתובת המזעזעת והזעיקו את המשטרה.

האירוע, שחל כשבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים החדשה בגני הילדים, מכניס ללחץ את הורי הילדים, וכן את תושבי העיר והאזור שנמצאים על קו התפר סמוך לכביש 5 ולדרכי גישה נוספים.