כח משימה מיוחד שהקים מפקד מחוז מרכז במשטרת ישראל לסיכול הפשיעה האלימה ומניעת נגישות אמל"ח בידי גורמים פליליים ואחרים, חשף היום (שלישי) בפעילות יזומה בנתניה ובטייבה במהלך מבצע מחוזי הקרוי "צעד 6", מטול RPG עם שני ראשי קרב שהיה על פי החשד בשימוש החמאס בעזה, רובה מסוג קלאצ׳ניקוב, רובה שוטגאן, מחסנית ותחמושת תואמת.

בלשי תחנת נתניה וטייבה יחד עם לוחמי יס"מ ומג"ב ויחידות הכלבנים והחבלה של מחוז מרכז, פעלו אמש באופן יזום כנגד עבירות שימוש והחזקת אמצעי לחימה בגזרת מרחב שרון, במסגרת פעילות ממוקדת למען שלום הציבור ובטחונו. 

כנופיית רעולי פנים מטילה אימה על אנשי עסקים בכירים | פרסום ראשון 
דקירות בסכין מטבח במהלך שוד שהסתבך: פוענח רצח עובד השב"ס יוחאי אבני ז"ל 

מטול הRPG שאותר (צילום: דוברות המשטרה)
מטול הRPG שאותר (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך הפעילות חשפו הבלשים בחניון בניין במרכז העיר בנתניה מטול RPG שהיה על פי החשד בשימוש מחבלי החמאס בעזה, כאשר חבלן המשטרה שהגיע למקום ניטרל את המטול המחומש ללא פגע. בטייבה חשפו השוטרים כלי נשק ותחמושת שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. 

מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון שיבח את היחידות הנוגעות על אכיפה מקצועית ונחושה, שהצילה חיים וסיכלה את האירוע הפלילי/הבטחוני הבא, לצד המשך חקירה מואצת במטרה לחשוף את המעורבים בהחזקתם בניגוד לחוק והבאתם לדין. עוד ציין, כי תפיסות האמל"ח בגזרת מחוז מרכז ביממה האחרונה מצטרפות לשורה של הצלחות מבצעיות, הבאות לידי ביטוי בחשיפה ותפיסה של עשרות כלי נשק, רימונים ולבנות חבלה מתחילת השנה, למען שלום הציבור.