כתב אישום הוגש היום (חמישי) כנגד ארבעה צעירים תושבי ביר אל מכסור בגילאי 24,18,18 ו-19 בגין עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, גרימת חבלה בנסיבות מחמירות, שימוש בנשק, ועבירות נלוות.

גל ההונאה החדש: אם קיבלתם את המייל הבא - זה מסוכן, כך תתגוננו
דאע"ש בלב באר שבע: כתב אישום הוגש נגד רופא בסורוקה שנשבע אמונים לארגון הטרור

מכתב האישום עולה כי חברי החוליה תקפו באכזריות את הקורבן, ירו בשתי רגליו, נמלטו ברכב ללא לוחית רישוי עד שנעצרו על ידי שוטרי מחוז צפון.

ביום ה-13.7.24 לפנות בוקר, התקבל דיווח אודות ירי לעבר הקורבן ביישוב ביר אל מכסור. עם קבלת הדיווח כוחות משטרה רבים מהמחוז הצפוני הגיעו לזירת האירוע תוך פריסה רחבה של מחסומים.

מזירת האירוע נראה נמלט בנסיעה פרועה רכב ללא לוחיות רישוי, ובתום מרדף אחריו, הוא נתפס תוך זמן קצר לאחר מכן על ידי שוטרי מחוז צפון, והחשודים שהיו ברכב נעצרו.

מחומר החקירה עלה, כי אביו של אחד הנאשמים נקלע לוויכוח עם הקורבן וכשהגיע לביתו סיפר זאת לבנו, שהגיע יחד עם עוד שלושה מחבריו כשהם מצוידים בנשק, סכין ומברג במטרה לפגוע בקורבן. 

ארבעת הנאשמים תקפו באכזריות את הקורבן, אשר נורה בשתי רגליו, נדקר מספר פעמים בחזה ועל פניו שברו בקבוק זכוכית שגרם לשבר באפו, וגם לאחר מכן המשיכו להלום בו בחוזקה בכל חלקי גופו.

עם סיום שלב החקירה ולאחר גיבוש תשתית ראייתית, הוגש כאמור כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום הליכים כנגד ארבעת המעורבים בתקיפה האלימה בבית משפט המחוזי בחיפה.