בתום חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים עצרו הבוקר (ראשון) בלשי היחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) שלושה חשודים שחלקם לפחות משתייכים על פי החשד לארגון פשיעה מהגדולים באזור המרכז ותל אביב, ונגדם נאספו ראיות הקושרות אותם לכאורה לעבירות של הלבנת הון, ניהול עסק להימורים בלתי חוקיים, השמטת דיווחי מס. 

בנוסף, עיכבה המשטרה לחקירה 30 מעורבים בהם גורמים בכירים בארגון הפשע מהגדולים באזור תל אביב והמרכז. במשטרה סבורים כי הכספים שהתגלגלו במקום שימשו את ארגון הפשיעה. 

אותר במחשבו: התסריט האכזרי של סינוואר שנועד לקרוע את החברה הישראלית
דו"ח חמור: ה-BBC הפר את כללי האתיקה אלפי פעמים בסיקור המלחמה

החקירה המתנהלת בשיתוף יחידת יהלו"ם ברשות המיסים, מע"מ ובליווי של פרקליטות מחוז המרכז, חושפת חשד לכאורה לניהול עסק להימורים וכן סחיטה באיומים. 

זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

חקירת המשטרה החלה באופן הסמוי ובמהלכה נאספו כאמור ראיות המבססות את החשד לפיו בית עסק ברחוב האצ"ל בתל אביב שימש כמקום לניהול משחקי הימורים אסורים, ובסופו של יום שימש כתשתית להלבנת הון של מיליוני שקלים, אשר התקבלו מפעילות פלילית וכן מכסף שהתקבל מעבירות ההימורים שבוצעו במקום. 

המוזמן שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)
המוזמן שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

עוד עולה חשד כי חלק מהחשודים שימשו כמלווים בריבית וסחטו באיומים בעלי חוב תוך שימוש בשם של  משפחת הפשע המוכרת, כמנגנון הפחדה. הבוקר הפכה כאמור החקירה לגלויה עם הפשיטה על בתי החשודים , במהלכה נאספו מסמכים וראיות אחרות שיש בהם כדי לקשור אותם לעבירות המיוחסות להם.