בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול (ראשון) בארבעה ימים את מעצרה של מורה בת 33 מקריית ארבע, החשודה בביצוע לכאורה עבירות מין, לרבות אונס בקטינה בת 13, תלמידה הלומדת תחת מרותה במוסד החינוכי שבו מלמדת המורה. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והתיר לפרסם את פרטי האירוע, לרבות העיר שבה התרחש, אולם אסר לפרסם את פרטיה האישיים של המורה, לפחות בשלב הזה של החקירה.

המשטרה קוראת להורים שבנותיהן ייתכן ונפלו קורבן למעשיה של החשודה, ליצור קשר עם תחנת משטרת חברון או עם כל תחנת משטרה אחרת, ולדווח על האירועים. נכון לעכשיו, המשטרה מחזיקה בראיות לכאורה בגין קטינה אחת בלבד, אולם הערכה היא כי ישנן קורבנות נוספות. המשטרה עושה מאמצים לנסות ולאתר קורבנות נוספות ככל שקיימות.

הוסר החשד לאירוע ביטחוני בכביש 6: 13 חשודים נעצרו לחקירה
עד שלוש שנות מאסר: פרטים חדשים מתקרית השלכת החול על בן גביר

החקירה נפתחה לאחר שעלה חשד לעבירות מין שביצעה לכאורה מורה במוסד חינוכי בקריית ארבע. מהחקירה ומעדויות שנגבו, וכן מחומרי מחשב וראיות שנאספו, עולה כי המורה ניהלה קשר אסור בחודשים האחרונים עם תלמידתה הקטינה, ובכך ניצלה את מרותה כדי לבצע בה עבירות מין.

אתמול (ראשון) נעצרה המורה לחקירה ובסיומה נכלאה. אתמול הובאה בפני בית משפט השלום בירושלים, שהחליט להאריך את מעצרה והחקירה נמשכת.

המשטרה קוראת להורים אשר יתכן כי ילדיהם נפלו קורבן למעשיה של החשודה, לדווח למשטרת תחנת חברון בטלפון 02-9959555, לכל תחנת משטרה אחרת או למוקד 100 של המשטרה.