הפרקליטות תבקש הבוקר (שני) מבית המשפט המחוזי בתל אביב לשלוח לחוות דעת פסיכיאטרית נוספת את סיגל איצקוביץ', הנאשמת ברצח בנה ליאם בן ה-6. כזכור על פי הערכה פסיכיאטרית, בעת ביצוע המעשה הייתה איצקוביץ' במצב פסיכוטי, אך כעת היא כשירה לעמוד למשפט.

בדיון הקודם, ביקש הסנגור לקבל את חוות הדעת הפסיכיאטרית ולזכות את איצקוביץ'. השופט ירון לוי העניק לפרקליטות חודש לגבש עמדה בנושא. בתום התקופה, הפרקליטות מבקשת בדיקה נוספת טרם קבלת החלטה בנוגע למצבה הנפשי בעת האירוע - החלטה שעשויה להוביל לסיום ההליך המשפטי ולאשפוז פסיכיאטרי.

על פי כתב האישום, האירוע התרחש כשאיצקוביץ' שהתה לבד עם בנה בביתם. היא לקחה סכין מהמטבח, תקפה תחילה את כלבת המשפחה, ולאחר מכן פגעה בבנה שהיה באמבטיה. היא דקרה אותו פעמים רבות בכל גופו בעוצמה כה רבה עד שלהב הסכין נשבר ונתקע בגולגולתו. בהמשך, מחשש שיללות הכלבה הפצועה ימשכו תשומת לב, היא המיתה גם אותה באמצעות סכין וגרזן.

לאחר המעשים, איצקוביץ' ניקתה את הסכין, החליפה בגדים ויצאה לקניון שבעת הכוכבים כשהיא נושאת גרזן. בדרכה, היא תקפה אדם אקראי, פגעה ברכב חונה, ובקניון עצמו נאבקה עם מאבטח שניסה לעצור אותה.

כאשר כפרה באחריותה הפלילית, טענה איצקוביץ' כי משפחתה נחטפה על ידי חייזרים וכי בנה עבר ניסויים בחללית. היא הוסיפה כי "יש חוצנים המסתובבים בכדור הארץ" וכי הם "פעלו דרכנו".