בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (ראשון) על איידן דמירהאן, שרצח את בת זוגו, אילונה דניס, ביתר את גופתה ופיזר את חלקיה ברחבי תל אביב. השופטים גזרו גם פיצוי בסך של 258 אלף שקל לבתה של דניס. "מובן מאליו, שאין בנמצא פיצוי כספי ראוי לקיפוח חיי אדם", כתבו השופטים. "בפסיקת פיצוי בסכום המרבי יש כדי להדגיש את אחריותו של הנאשם כלפי ילדי קורבנו ואת חבותו לגמול להם, גם אם באופן סמלי בלבד, על הסבל, הצער והייסורים שנגרמו להם בעטיים של מעשיו הנפשעים. השלכות קשות אשר ילוו אותם לאורך חייהם".



הרצח זעזע את המדינה, לאחר שחלקי גופתה של דניס, אזרחית רומניה שעבדה בישראל בסיעוד קשישים, בת 47 במותה, נמצאו פזורים במקומות שונים בדרום תל אביב, ביום שבת באוגוסט 2013. תחילה מצא עובר אורח מזוודה עם חלק אחד, סמוך לתחנת רכבת ההגנה. בסריקות שערכה המשטרה באזור בשעות שלאחר מכן, נמצאו חלקי גופתה הנוספים.



כמה ימים לאחר הרצח, בעקבות חקירה של היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, נעצר בן זוגה של דניס, אזרח טורקי בשנות ה-50 לחייו, שעבד בישראל כפועל בניין, והודה כי הביא למותה. בדירתו נמצאו כתמי דם, אשר שייכים לנרצחת. הוא נעצר כשהיה בדרכו לנתב"ג, בכוונה להימלט מישראל.



השניים הכירו שנה בדיוק לפני הרצח. הם נהגו להיפגש בסופי שבוע בביתו של דמירהאן, ברחוב השיטה בתל אביב. בתה היחידה של דניס, שנשארה ברומניה, לא הכירה את בן הזוג, שהותיר אישה ושני ילדים בטורקיה.



על פי כתב האישום, שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב, בליל הרצח התגלע בין השניים ריב על רקע כספי, ודמירהאן החליט להביא למותה של בת זוגו. הוא הכה אותה למוות בפטיש ולאחר מכן ביתר את גופתה באמצעות סכין, הניח את החלקים בשקיות ופיזר אותן ברחבי העיר. במהלך המשפט נחשף סיפור חייה הקשה של דניס, שסבלה מאלימות מצד בני זוגה. דווקא עם דמירהאן, טענו חברותיה שהעידו במשפט, מצאה אושר. דמירהאן הודה כי הביא למותה של דניס, אולם טען כי אינו זוכר את ביתור הגופה, בשל היותו במצב של אובדן עשתונות. כל שנותר לשופטים היה להכריע, האם ביצע את המעשה בכוונה תחילה, ועל כך כאמור, היו השופטים חלוקים.