ברק נגר, תושב מודיעין בן 35, הואשם היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בניסיון לרצוח את חברו לאיגוד שופטי הכדורעף ובנו של קצין משטרה בכיר לשעבר, על רקע בחירתו של החבר להישלח לשפוט בתחרות כדור עף באירופה. מכתב האישום עולה כי הנאשם "התאמן" קודם למעשה והרג חתול וכלב באמצעות סכין יפנית באמבטיה בדירה בה התגורר. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין מורג לנגנטל מפרקליטות מחוז תל אביב, נגר הפסיד לחברו בהתמודדות על השליחות לאירופה, ועל רקע זה גמלה בלבו ההחלטה לרצוח את חברו ולבתר את גופתו. לצורך כך הוא הצטייד בחבל, מסןר, סכינים יפניות וכן כדורים מסוג קלונקס ונוקטורנו. 

עוד על פי כתב האישום, "במסגרת התכנית להמית וכחלק מההכנות, גמלה בליבו של הנאשם החלטה להרוג בעלי חיים, קודם להריגת אדם, לצורך 'אימון'. לשם כך, הרג הנאשם חתול וכלב, במזיד ושלא כדין". תחילה הוא הרג בדקירות סכין את החתול של בעל הדירה שבה התגורר. בהמשך מצא באינטרנט אדם שביקש למסור כלבה לאימוץ. הוא לקח אותה והרג אותה באמצעות סכין יפנית.
ב-10 ביוני הזמין נגר את קורבנו לדירה, כדי לדבר ולצאת לבלות. הוא הגיש לו אלכוהול, בו נמהלו 29 כדורי קלונקס וכדור נוקטורנו. הוא פרס שקיות אשפה על רצפת הדירה, הפשיט את חברו, קשר את רגליו והתיישב מעל גופו עם סכין יפנית בידו. בשלב זה התעורר המתלונן משנתו ושאל את הנאשם לפשר מעשיו. בתגובה, השליך הנאשם את הסכין אל מעבר למיטה, במטרה להסתירה והשיב למתלונן כי רוצה לנשקו, אולם המתלונן סירב. 

לאחר מכן, נרדם המתלונן שוב והנאשם דקר אותו מספר פעמים לאורך צווארו משמאל באמצעות סכין יפנית וחנק אותו בשתי ידיו. כתוצאה מהחניקה, התעורר המתלונן משנתו, נאבק בנאשם, ביקש ממנו לחדול ממעשיו ואמר כי הוא לא מצליח לנשום. נגר המשיך לחנוק את המתלונן ולהיאבק עימו, חבט את ראשו ברצפה והלם באמצעות אגרופו בפניו. בהמשך הצליח המתלונן להלום בראשו של נגר ונמלט מהדירה בעודו עירום ומדמם. עוברי אורח שהבחינו במתלונן הזמינו למקום כוחות ההצלה.
נגר נאשם בביצוע עבירות של ניסיון רצח, שלילת כושר התנגדות לשם ביצוע עבירה, פציעה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט ובשתי עבירות של היזק לבעל חיים. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. השופט בני שגיא נענה לבקשת סנגוריו ושלח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. בדיון עלה כי לנגר יש עבר פסיכיאטרי הכולל אשפוזים. סנגוריו של נגר, עורכי הדין שיר נובק ואלון דוידוב: "לטענתו מדובר באדם שאינו מודע למעשיו ואינו כשיר לעמוד לדין". בעבר נקבע כי הוא לא כשיר לעמוד לדין בתיק רכוש.