כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו היום (שלישי) נגד תושב בת ים בן 20, בגין דקירה במסעדה בעיר. האירוע התרחש בתחילת חודש אוגוסט, במהלך קטטה שפרצה בחוף הים בעיר. בין הקורבן שנדקר, צעיר בן 27 מחולון, לחשוד במעשה, לא הייתה היכרות מוקדמת. השניים היו בגילופין במהלך האירוע, בו היו מעורבים חשודים נוספים שטרם אותרו וזהותם אינה ידועה למשטרה. 
לאחר הקטטה בחוף הים, נכנסו השניים למסעדה ברחוב בן גוריון בעיר, שם החל דין ודברים ביניהם. זמן קצר לאחר מכן, ניגש החשוד לדלפק במסעדה, שלף מתוכה סכין וניגש אל הקורבן שישב על הבר ודקר אותו ארבע פעמים בבטן ובגב. הקורבן הובהל לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נותח ונכון לפרסום שורות אלה הוא עודנו מאושפז.
תיעוד הדקירה בבת ים. צילום: חטיבת דוברות המשטרה

 

המשטרה מבקשת את עזרת העדים במקום

כאמור, אתמול הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד והבוקר הגישה הפרקליטות נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. בעקבות העובדה כי מעורבים נוספים טרם נתפסו, משטרת ישראל פרסמה את תיעוד המקרה ופנתה לציבור בבקשה כי כל היודע דבר על האירוע ויש בידיו פרטים נוספים שיכול ויסייעו בחקירה ובאיתור החשודים, יפנה למשטרה. 

 

דקר את גרושתו ואמה ונהרג בתאונה


לפני כחודש אירע מקרה דקירה נוסף, בו על פי החשד גבר דקר את גרושתו ואת אמה במעלה אדומים ונמלט לאחר המעשה. מאוחר יותר באותו היום התגלה כי הגבר הדוקר שנמלט נהרג בתאונת  דרכים שאירעה בכביש 31, בין ערד לצומת חתרורים. גרושתו של הדוקר פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים כשהיא במצב קשה. אמה של הגרושה נפצע באורח בינוני ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם.

מחקירת המשטרה של הפרשה עלה כי בשבועות שקדמו לדקירה, נעצר הדוקר שלוש פעמים בגין תקיפת גרושתו איומם על חייה וחשד לגרימת נזק לרכבה. בשני המקרים הראשונים החליט בית המשפט השלום בירושלים לשחררו בתנאים מגבילים, לרבות הרחקה מהגרושה. במקרה האחרון, של גרימת הנזק לרכב, במשטרת מחוז ש"י, הזהירו את החשוד וזאת מאחר ולא היו ראיות שקשרו אותו לאירוע.

זירת התאונה בה נהרג הדוקר. צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א