חקירת פרשת ההימורים הבלתי חוקיים ברשת מתרחבת. הבוקר יצאו חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 אל בתי ארבעה חשודים נוספים, שם יבצעו החוקרים חיפושים ויעכבו את המעורבים לחקירה. 

אמש הוארך מעצרם של 13 החשודים שנעצרו במסגרת הפרשה בבית משפט השלום בראשון לציון. המשטרה מייחסת להם עבירות של ניהול וארגון הימורים ברשת והלבנת הון. חלק מהחשודים, שמעצרם הוארך עד מחר, יובאו ככל הנראה לדיון בהארכת מעצר נוספת, ככל שתידרש. בין העצורים, כזכור, עורך דין מבני ברק שעל פי החשד היה מעורב בפרשה.

על פי החשד ניהלו וארגנו החשודים אתר אינטרנט בארץ שעסק בהימורים "בטים" על תוצאות המשחקים בענפי הספורט השונים, במטרה להפיק רווחים כספיים באופן בלתי חוקי באמצעות סוכנים, אשר שימשו "צינור" להעברת הכספים של המהמרים למנהלי האתר, תוך שימוש בעסקי חלפנות כספים (צ'יינצ') לביצוע עבירות של הלבנת הון, עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון ועבירות מס, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

מחומרי החקירה עולה כי המהמרים איבדו סכומי כסף גבוהים, כאשר גבייתם על פי החשד נעשית בחלק מהמקרים על ידי מנהלי האתר תוך איומים והפעלת לחצים לתשלום החוב.