בית המשפט המחוזי תל אביב הטיל הבוקר (רביעי) שלוש וחצי שנות מאסר על הגננת לובה קזקביץ', שהורשעה בהתעללות בקטין בפעוטון "גן ומשפחתון לובה" ברמת גן.

דורית חזן, יו"ר ארגון גננות מחנכות מבית ההסתדרות הלאומית, מסרה בעקבות עונש המאסר שהושת על "הגננת" מרמת גן: "מדובר בעונש קל ביותר למי שהתעללה בפעוטות. אסור לנו שאנשים מעין אלה יעסקו בחינוך ומקרים מעין אלה מוציאים שם רע לעשרות אלפי גננות. יש להשית על אותן מטפלות את העונש המקסימלי למען יראו וייראו וזאת בכדי שהמתעללים הבאים יחשבו פעמיים לפני שהם יבצעו את זממם . אסור שדם ילדינו יהיה הפקר בידי אנשים שאינם ראויים לכך".

עו''ד אריאל שור מפרקליטות מחוז תל אביב, שניהל את התיק: "נוכח חומרת העבירות בהן הורשעה הנאשמת, ביקשה הפרקליטות להשית עליה עונש בן שבע שנות מאסר. בית המשפט גזר על הנאשמת שלוש וחצי שנות מאסר, מאסר על תנאי ופיצויים. בתקופה האחרונה אנו נחשפים למקרי התעללות קשים בגני ילדים על ידי האמונים על שלומם וביטחונם. הגשת כתב האישום וניהול הליך הוכחות בתיק זה, הם חלק מהמאבק הבלתי מתפשר של הרשויות השונות ובראשן הפרקליטות למגר את הרעה החולה. בימים הקרובים אנו נקרא בעיון את גזר הדין ונשקול את צעדינו".

כאמור, קזקביץ' הורשעה בהתעללות בקטין, לאחר שהואשמה בהתעללות בקטין וריבוי עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי ב-11 פעוטות, וכן שיבוש הליכי משפט.