במשך כארבע שנים, כמעט מדי יום, חוותה צעירה, כיום בת 18, מעשי אונס ועבירות מין חמורות שביצעו בה, על פי החשד, שני אחיה הגדולים ממנה ודודה בבית שבו היא מתגוררת, כל זאת בניגוד להסכמתה, ותוך שהם כופים עליה את היחסים ההזויים. 

הבוקר (שלישי), עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה, ביצעו חוקרי ובלשי תחנת שכונות של מחוז תל אביב את מעצרם של שני האחים והדוד וכן את מעצרו של האב, זאת לאחר שעלה כי במהלך השנים ניסתה לספר לאביה את אשר עוללו לה אחיה ודודה, אולם זה דחה את דבריה ואיים עליה שלא תפנה למשטרה, תוך שהוא מציע לסגור את הסיפור בתוך המשפחה. 

הדיווח הגיע למשטרה מגורמים חיצוניים, ובמהלך חקירה סמויה הצליחו החוקרים לאסוף ראיות, לכאורה, כאשר במסגרת זו יצרו קשר עם הצעירה, ושכנעו אותה לגולל את הזוועה שחוותה במשך השנים, וזאת תוך שהם מגלים רגישות גדולה למצבה, ורוכשים את אמונה על מנת שתוכל לשטוח ולגולל בפניהם את הסיפור העגום. 

כאמור, הבוקר פשטו החוקרים והבלשים על בתי החשודים וביצעו את מעצרם, כאשר בכוונתם להביאם בהמשך לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. 

גורם המעורה בפרטים אמר למעריב, כי "מדובר בפרשה חמורה ביותר, כאשר צעירה שהייתה קטינה בת 14 נפלה קורבן למעשי אונס ומעשים מיניים חמורים ובזויים שביצעו בה, על פי החשד, בני משפחתה הקרובה - אחיה ודודה - וגם כשכבר ביקשה וגילתה אומץ לחשוף את המעשים בפני אביה, היא נדחתה על ידיו, מה שהוביל גם למעצרו. מדובר בחקירה רגישה, שנמצאת בשלב הראשון שלה מבחינת השלב הגלוי, ועל כן לא יוכלו החוקרים להרחיב בפרטים".