שלושה בני נוער מבאר שבע, שני בני 18 וקטין בן 17, עוכבו לחקירה בגין חשד לזיוף וגניבה של שישה פרטי כרטיסי אשראי. על פי החשד השלושה פיתחו אתר פיקטיבי לביצוע משלוחים, וניצלו את נתוני האשראי שהמשתמשים השאירו שם על מנת לרכוש בגדים בכספם.

בתאריך 1.3 התקבלה תלונה בתחנת עיירות על ידי חברת אשראי, כי הם מזהים שבוצעו מספר עסקאות בנתוני אשראי גנובים. פעולות חקירה ראשוניות הצביעו על מעורבות קטינים באירוע, וכאמור עוכבו לחקירה שני בגירים כבני 18 וקטין בן 17, תושבי באר שבע והאזור.

בחקירה התברר כי אחד מהחשודים הנו בעל ידע רב בתכנות ומחשבים והוא פתח אתר דואר פיקטיבי לביצוע משלוחים של מוצרים שנרכשו. בשעה שהשולח ביקש לשלם על המשלוח למעשה פרטי האשראי התגלו לקטינים ואלו לקחו את מספרי כרטיס אשראי ופרטים אישיים של אותם אנשים אשר השתמשו באתר ולאחר מכן ביצעו הזמנות ממספר טלפון פיקטיבי בו רכשו בעיקר בגדים והמעלה בכ-6,000 ש"ח. את המוצרים, על פי החשד, מכרו לאחרים ובמקצתם השתמשו.

כאמור, השלושה עוכבו לחקירה ונחקרו על זיוף וגניבה של שישה פרטי כרטיסי אשראי. החשודים קשרו עצמם לאירועים אשר התרחשו מאז דצמבר 2021 ועד עתה. בסיום חקירתם הראשונית הועברו לתנאי מעצר בית וחקירת האירועים נמשכת.

רס"ר ניב כהן, ראש צוות מחלק נוער עיירות, אמר: "אני מבקש לפנות לציבור לגלות ערנות על כל חריגה בתשלומי האשראי כמו גם לבדוק את מהמנות האתרים דרכם מבצעים משלוחים והזמנות. בכל מקרה של חשד לדווח".