אחרי שחברת הביטוח הסכימה לשלם לצעירה, כבת 26 שנפגעה בתאונת דרכים, סכום של 7,000 שקלים בלבד, בא כוחה עו"ד יאיר בן שטרית לא ויתר והגיש תביעה לבית המשפט, וחברת הביטוח הגיעה להסדר שקיבל תוקף של פסק דין והיא תשלם 195 אלף שקלים פיצוי לאותה צעירה.

על פי התביעה, התובעת בעת שהיתה בת 26, עברה תאונת דרכים, כאשר חצתה את הכביש במעבר חצייה בעיר קריית אונו. כאשר התפרץ לכביש רכב והתנגש בעוצמה חזיתית בגופה של התובעת והפילה על הכביש. הצעירה שהיתה סטודנטית לרפואה, ובנוסף, עבדה התובעת כסייעת– רפואית, נפגעה בחלקי גופה ובעיקר ברגליים, בידיים, בגב וממקום התאונה, פונתה ע״י בן זוגה לקבלת טיפול רפואי בחדר המיון של ביה״ח שיבא תל השומר. שם התובעת נבדקה ושוחררה לביתה עם הוראות למנוחה, המשך מעקב רפואי, נטילת משככי כאבים לפי הצורך וניתנו לה 8 ימי מחלה.

כעבור מספר חודשים לאחר התאונה שהכאבים המשיכו היא פנתה לרופאה כללית והלינה כי ממשיכה לסבול מכאבים ברגליים, ידיים ובאגן והיא אובחנה כסובלת, ונרשמה לה תרופה לשיכוך כאבים הנובעים ממקור הפגיעה כתוצאה מהתאונה.

עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)
עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)

בא כוחה של הצעירה עו"ד בן שטרית פנה לחברת הביטוח, שם הסכימו לפצות את הצעירה בסכום של 7,000 שקלים ולמרות הסכמתה לקבל את הסכום, עו"ד בן שטרית לא ויתר וציין בפניה שהדרך ארוכה וביקש לנהל את התיק בבית משפט, כאשר בכתב התביעה ציין כי: "מאז התאונה ובעקבותיה, ולמרות הזמן שחלף, ממשיכה התובעת לסבול גם כיום, בין היתר, מכאבים והגבלות בתנועות הרגליים והגב, וכן בכאבים והגבלות בידיים ובאגן. כמו כן, כתוצאה מהתאונה התובעת סובלת מחרדות בעת חציית כביש ובתגובה נפשית כל אלה לא נותנים לה מנוח ונראה כי היא תמשיך לסבול ממגבלות אלה גם בעתיד".

בחברת הביטוח חזרו לאחר מכן למשא ומתן נוסף עם עו"ד בן שטרית בסיומו הסכימו לשלם לא פחות מ-195 אלף שקלים ובאחרונה שופט בית המשפט השלום ברמלה, נתן תוקף של פסק דין להסדר אליו הצדדים.

ממשרדו של עו"ד יאיר בן שטרית נמסר: "סך הפשרה שהושג בעבורה מרשתי משקף נכונה את נתוני התיק ואף למעלה מכך, איחולי רפואה שלמה והצלחה בהמשך דרכה".

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

ליצירת קשר עם עו"ד יאיר בן שטרית שלחו וואטסאפ