חשד לרצח בלוד: גבר בן 30, תושב ערערה, נורה היום (שישי) למוות ברחוב מחנות קפריסין בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים שמיר-אסף הרופא כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. 

בתוך כך, המשטרה החלה בחקירת האירוע ובמהלכה החלו חוקרי מז"פ באסיפת ממצאים לחקירת נסיבות האירוע. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי. בתום הערכת מצב בשטח, החקירה  תנוהל ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שפלה.

במקביל לכך, פתחה המשטרה במרדף אחר החשודים במעשה ולאחר מספר שעות נתפסו השניים, תושבי לוד בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, בעת שניסו לחצות את מחסום חשמונאים לשטחי יהודה ושומרון. השניים נעצרו לחקירה ובהתאם לממצאים וצורכיה, יובאו מחר לדיון בבימ"ש בבקשה  להאריך את מעצרם.

פראמדיק מד"א גיא בובליל סיפר: "הפצוע שכב בסמוך לכניסה למתנ"ס כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי".

מדובר באירוע אלימות שני בתוך כיממה, זאת לאחר שאמש נורה למוות שהאין פתחי, תושב טמרה בן 32, ביישוב זרזיר. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים. הקורבן מוכר למשטרה. במסגרת החקירה המשטרתית, נעצר חשוד ומעצרו הוארך בחמישה ימים. במהלך הדיון להארכת מעצרו, הכחיש החשוד קשר לאירוע. לדברי עורכי דינו, תומר נווה ואנס דיראווי, החשוד והקורבן היו חברים טובים והוא היה אצלו בבית, אילו היה משוחרר הוא היה בהלוויה.

שעות מספר קודם לכן, אישה בת 25 מקלנסוואה ושני שוטרים נפצעו באורח קל עד בינוני, לאחר שנדקרו בבאקה אל גרביה על ידי בן זוגה של האישה, תושב המקום. לאחר שתקף החשוד את בת זוגו, הוזעקו השוטרים אל המקום וניסו להשתלט עליו. השוטרים הפצועים ובת זוגו של התוקף פונו למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. החשוד, המוכר למשטרה, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

ביום רביעי, חוסל יורי כהנוב בפיצוץ רב עוצמה ברכב, בעת שחנה בחניון פרטי, סמוך לבניין המועצה המקומית בזיכרון יעקב. כהנוב עסק בביטקוין, ויש לו עניינים לא פתורים בחו"ל. כמו כן, הסתכסך עם גורמים שונים בארץ, ועדין לא ברור מי עומד מאחורי הרצח.

גורם המעורה בפרטים סיפר כי "מדובר בפיצוץ מטען גדול, ככל הנראה, וזאת לנוכח עוצמתו הרבה וההדף, ולאור הנזקים שנגרמו לרכבים הסמוכים". הוא ציין כי "מדובר בפיצוץ מחריש אוזניים". במהלך הטיפול בזירה הגיעה למקום אישה שמיררה בבכי וצעקה שמדובר בבעלה. על פי החשד, הקורבן הגיע למגרש החניה, ושניות אחדות לאחר שהחנה את רכבו אירע הפיצוץ שגרם למותו וגרם לנזקים כבדים לרכבו ולרכבים סמוכים.