בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע היום (שני) בהתאם להודאתו את אסף קרפל בניסיון רצח, זאת לאחר שפרץ לביתה של רופאה אחריה חיזר ותקף את בן זוגה, תוך שהוא מנסה להזריק לו חומר שבכוחו להרוג. כמו כן, בהתאם להסדר הטיעון אליו הגיעו הצדדים צפויה הפרקליטות לעתור ל-10 שנות מאסר בפועל ולפיצויים.

הוגש כתב אישום נגד הרופא שניסה לרצוח את בן הזוג הנוכחי של חברתו לשעבר

קרפל הודה בכתב אישום מתוקן לפיו הוא הכיר את המתלוננת במסגרת עבודתו כרופא, נהג לדרוש בקרבתה של המתלוננת, לעקוב אחריה, לקנות לה מתנות, ולשלוח לה הודעות ומיילים רבים בהם פירט בפניה את אהבתו אליה ואת רצונו בקשר חברי או רומנטי עמה. בשלב מסוים, החליט כאמור קרפל להביא למותו של בן זוגה של המתלוננת.

לאור כך, באחד הימים, בהם ידע כי המתלוננת נמצאת במשמרת בבית החולים ובן זוגה נמצא לבדו בביתה, הוא הגיע לביתה מצויד בשוקר חשמלי, מצת, סכין רפואית, וכן מזרקים עם חומר שביכולתו להמית. בשעת לילה מאוחרת נכנס באמצעות מפתח לביתה של המתלוננת, הגיע אל חדר השינה, שם ישן באותה העת בן זוגה של המתלוננת, התנפל עליו, חנק אותו והפעיל לעברו שוקר חשמלי, תוך שהוא מנסה להזריק לו את החומר מהמזרקים. כתוצאה ממעשיו בן הזוג התעורר משנתו והחל להיאבק בקרפל תוך שהוא מעיף מידו את המזרקים.