משפטו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו נמשך היום (שלישי), עם חקירתו הנגדית של מי שהעיד אתמול בתיק 1,000. במהלך הדיון השופטת פרידמן-פלדמן תוקפת בחריפות את הפרקליטות, על כך שאין עד מוכן למחר: "לא יכול להיות שאי אפשר להיערך לכך שיהיו עדים בסטנדביי, יש בתיק הזה 330 עדים! אתם מעמידים אותנו במצב שאין לנו ברירה אלא לבטל דיונים, זה ממש לא מוצדק"

רואה החשבון זאב פלדמן שהיה מנהלם העסקי של ארנון מילצ'ן וגיימס פאקר, אמר אתמול במהלך החקירה הראשית בה העיד, כי במהלך עדותו החל מ-2010 הוא נחשב כתושב חוזר והדבר "מקנה למי שמקבל בעיקר פטור ל-10 שנים ממס בישראל ולגבי הכנסות מחוץ לישראל, גם פטור מדיווח.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כאשר נשאל פלדמן מה ידוע לו על מידת החשיבות שהוא ראה השיב העד: "זה הקנה לו הטבות". פלדמן הוסיף כי מילצ'ן "היה מעוניין בהארכה אבל אני חשבתי שזה לא אפשרי ולא רצוי. אני עם שאריות של איש המערכת, רשויות המס בצדק מתנגדות לתיקון הזה".

לדבריו של פלדמן, הוא הציע לקדם בניית מפעל להרכבת אוטובוסים ורכבות בישראל, שהעובדים בו יהיו פלסטינים וירדנים, והתוצרת תיוצא למדינות המזרח התיכון. בשביל הקמת המפעל נדרשה חקיקה, ומילצ'ן פנה לראש הממשלה דאז נתניהו, כדי שיקדם אותה.

פלדמן אמר כי מילצ'ן שאל אותו אם "לפנות לרה"מ בנושא, לשר האוצר... אחד הדברים שעלו במסגרת הדיבורים על הארכה, שהיא תהיה מותנת בהיקף פעילות מסוים בישראל", אמר. מה צריך לקרות נשאל פלדמן. "חקיקה", השיב.