כתב אישום הוגש היום (ראשון) כנגד שני הקטינים בני 15 ו-16, בגין תקיפת גבר בן 40 ביום שני בשבוע שעבר ב"גן התשעה" באור יהודה. כמו כן, הוגשה ע"י המשטרה בקשה למעצרם עד לתום ההליכים.

מהחקירה עלה כי הקורבן הגיע לגן בכדי להתאמן במתקני הכושר במקום. לטענת הגבר, הוא הבחין בשני נערים שגרמו נזק לספסל במקום, והחל לצלם אותם באמצעות הטלפון הסלולרי שלו כשהוא הולך אחריהם.

על  פי כתב האישום, אחד הנערים החל לאיים על הקורבן תוך שהוא אוחז מוט ברזל בידו, ודורש מהמתלונן להוריד את המצלמה. באותו הזמן, הנער השני זרק לעברו אבן שלא פגעה בו.

הקורבן התרחק מהנערים אך אלו המשיכו בעקבותיו והחלו להכותו בעזרת מוט ברזל באזור הראש, תוך הטחת בעיטות לגופו. בנוסף, הנערים הפילו את הקורבן לרצפה, חבטו באמצעות חפץ בגופו והכו אותו באמצעות מוט באזור הראש.

השניים נעצרו באותו הערב, והועברו לחקירה בתחנת מסובים, שבסימה נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת. כאמור, עם סיומה של החקירה, כתב אישום הוגש כנגדם ע"י יחידת התביעות של מחוז ת"א, בגין תקיפה, חבלה ממשית ואיומים.

תקפו נהג רכב באמצעות תרסיס גז מדמיע ושרשרת ברזל
שני תושבי אשדוד נעצרו בחשד לביצוע בריונות בכביש. על פי החשד, הם תקפו נהג רכב באמצעות תרסיס גז מדמיע ושרשרת ברזל, לאחר עימות שהתפתח ביניהם.

במהלך התקיפה, הם אף שברו את מכשירו הנייד של הקורבן. לאחר חקירה שהתקיימה בניסיון לאתרם, הם נעצרו לבסוף, והועברו לחקירה ע"י שוטרי אשדוד. בסיום החקירה יוחלט האם להביאם בפני בית משפט השלום, בבקשה להאריך את מעצרם. 

מכשירו הנייד של הקורבן  (צילום: דוברות המשטרה)
מכשירו הנייד של הקורבן (צילום: דוברות המשטרה)