בתום חקירה מהירה של חוקרי משטרת פתח תקווה הגישה היום (שני) חטיבת התביעות של המשטרה בשלוחת שרון בבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום כנגד שלמה בן יצחק המייחס לו עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים, ופציעה כשעבריין מזויין.

מכתב האישום אותו הגישה פקד מור מלכה חלוץ עולה כי הנאשם בן יצחק התגורר בדירה ברחוב חובבי ציון ובחמישי שעבר היה מעורב באירוע שבו נפצע בנה של בת זוגו תוך שהוא תוקף אותו פעם באמצעות סכין ופעם באמצעות שבר של כוס זכוכית וגורם לו שריטה בכתף וחתך בבטן.

כתוצאה מהפציעה נזקק המתלונן לעבור ניתוח לסגירת החתך. האירוע עצמו התחולל כאמור בחמישי שעבר בשעות הערב שעה שהנאשם שמע שבת זוגו ובנה מנהלים שיחה על רקע היחס שלו כלפיהם.

לאחר שביקש מהם להפסיק את השיחה ולא להזכיר את שמו, התחממה האווירה בדירה כשהמתלונן שלא שהה לדרישותיו של בן זוגה של אימו ואמר לו "לך תזדיין".

הנאשם דחף את המתלונן וזה השיב לו באותה מטבע והדחיפות ההדדיות גלשו לפסים אלימים שעה שהנאשם אחז בסכין וגרם שריטה בכתפו של המתלונן. מיד לאחר מכן אחז בכוס זכוכית, איים לזרוק על המתלונן ושוב תוך כדי עימות בניהם נשברה הכוס והנאשם אחז בידית השבורה ותקף את המתלונן בבטנו וגרם לו חתך מדמם. 

המתלונן פונה על ידי מד"א לבית החולים ואילו הנאשם נעצר על ידי משטרת פתח תקווה שתוך שלושה ימים הצליחה להגיש כנגדו כתב אישום המייחס לו מספר עבירות של תקיפה.