מתנדב של איחוד הצלה הסליק סמים בכמות מסחרית בין התרופות והציוד הרפואי, שהחזיק באופנוע השייך לארגון. בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) את מעצרו.

אקדח ורובה M-16: אמל"ח רב אותר בשקית אורז באדמה | פרסום ראשון

אמש, בשעות הערב המוקדמות, התקבל דיווח במחוז ירושלים במשטרה על עסקת סמים, לכאורה, המתבצעת ברחוב פארן בירושלים. מיד עם קבלת הדיווח, הגיעו למקום שוטרי מחוז ירושלים והשוטר הראשון מיחידת האופנועים של תחנת לב הבירה היה זה שהבחין באופנוע החשוד כמעורב בעסקת הסמים.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לתדהמתו, גילה השוטר כי מדובר באופנוע של ארגון "איחוד הצלה", כשעליו רוכב מתנדב הארגון בירושלים. תחילה, השוטר עיכב לבדיקה את החשוד, צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב המועצה האזורית מטה בנימין ובמהלכה ערך השוטר חיפוש על גופו של החשוד ובאופנועו.

בחיפוש המשטרתי, התגלו בתאי האופנוע השונים חומר החשוד כסם מסוג קנאביס בעשרות שקיות ארוזות המוכנות להפצה, סיגריות אלקטרוניות, בקבוקים עם חומר החשוד כשמן קנאביס, אצבעות חשיש במשקל של כ-150 גרם ועוד. בארגז האחורי של האופנוע נתפסו 20,000 ש״ח במזומן.

בעקבות כך, החשוד שהינו מתנדב כונן באיחוד והצלה, נעצר לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לסחר בסמים. האופנוע שהיה ברשותו נתפס ובנוסף נתפס גם נשקו האזרחי שאותו הוא נושא ברישיון. עם סיום חקירתו, נכלא המתנדב וכאמור היום הובא לבימ״ש השלום בירושלים שהאריך את מעצרו של החשוד בשישה ימים, זאת בהתאם לצרכי החקירה ולצורך מיצויה.

מפקד תחנת לב הבירה, נצ״מ שלומי טובול, אמר: ״קטנוע של ארגון חירום והצלה מלא בסמים הוא אינו מראה שכיח. השימוש שעשה החשוד באופנוע של ארגון חירום והצלה בכדי להסוות סמים ופעילות פלילית של סחר בסמים, בזוי וראוי לכל גנאי. מעבר לפשיעה שבה היה מעורב, הוא גם פגע בשמו של הארגון החשוב שבו הוא מתנדב. אנחנו נמשיך בחקירה במטרה למצות עמו את הדין, ובפעילות הנחושה שלנו נגד סוחרי ומפיצי הסמים״.