חקירה מהירה של שוטרי תחנת טירת הכרמל במחוז חוף, בעקבות שתי תלונות שהתקבלו מצעירות לאחר שנפלו קורבנות לניסיונות אונס בחופי הים באזור קיבוץ החותרים הובילו למעצרו של חשוד, נהג משאית בשנות ה–40 לחייו, בעל עבר פלילי בתחום המדובר, שגם קשר עצמו לאירועים ושחזר את מעשיו אל מול מצלמות המשטרה. 

בית משפט השלום בעכו האריך את מעצרו. מפקד מרחב כרמל, נצ"מ אייל ראון: "עשינו כאן מצווה ענקית כשהצלחנו תוך פרק זמן קצר לשים את היד על אנס סדרתי שפעל על הקו ממש וארב לנשים ששכבו לבדן על החוף כדי לבצע את זממו".

בדרך החוצה מהליכוד? הנתון שנתניהו לא יאהב לראות
נתניהו ייעצר? החשש בקרב המשלחת הישראלית לארה"ב

במהלך הימים האחרונים התקבלו בתחנת טירת הכרמל שתי תלונות משתי נשים שונות שלטענתן עברו תקיפה מינית וניסיון אונס בעת ששהו בחוף הים הסמוך לקיבוץ החותרים. 

השתיים מסרו תיאור מדויק של החשוד וחוקרי המשטרה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, ופעולות חקירה מתקדמות הצליחו להתחקות אחר החשוד ולבצע את מעצרו. בחקירה הסתבר כי מדובר באותו חשוד בשני מקרים שלהם גם קווי דימון זהים כמעט . 

גורם המעורה בפרטים ציין בפני "מעריב" כי במסגרת החקירה הוברר לחוקרים כי החשוד נהג משאית שנהג להגיע לאזור, ארב ואיתר נשים ששכבו לבדן על החוף וזאת מתוך מטרה וחשיבה כי גם אם יזעקו לעזרה איש לא יוכל לסייע או לשמוע אותן. 

עוד עלה כי בחקירתו החשוד הודה בביצוע העבירות המיוחסות לו ואף שיחזר בפני החוקרים את מעשיו.  בסיום חקירתו נכלא החשוד והובא לבית משפט שם הוארך מעצרו עד ליום חמישי בכדי לאפשר למשטרה למצות את החקירה. 

נצ"מ אייל ראון מפקד מרחב כרמל הוסיף. "בפרשה הזאת חשפנו חשוד סדרתי שיש לו עבר בתחום והוא היווה פצצה מתקתקת. באחד המקרים ניסה להכניע בחורה ששכבה על החוף, סתם את פיה וביצע עבירות מין חמורות. במקרה הנוסף ארב לבחורה שעמדה לעזוב את החוף, סטר ללחיה ניסה להפשיטה בכוח ואנחנו סבורים כי לא מן הנמנע שהיו מקרים נוספים שכן החשוד פעל לכאורה בגזרה המוכרת לו היטב".