הצהרת תובע לקראת כתב אישום הוגשה היום (שני) נגד חייל כבן 21, בגין ביצוע עבירות אינוס ברשת בילדות ונערות בנות 12-14. 

הכול החל באמא ערנית אחת, שזיהתה התכתבות הנושאת אופי מיני בחשבון האינסטגרם של בתה – בת ה-13. האם שנדהמה מהפרטים שנחשפה אליהם, המשיכה לגלול בפרופיל של בתה, ואיתרה התכתבויות נוספות עם אותו פרופיל, אשר זעזעו אותה נוכח הנחיות, לכאורה, שהעביר החשוד לבתה.

האם פנתה למוקד 105 בלהב 433 במשטרה, וזו באמצעות יחידת הסייבר הצליחה להתחקות אחר כתובת ה-IP של החשוד, חייל כבן 21, המשרת כמדריך טכנולוגי, מה שמצביע על כישוריו בתחום. חוקרי הסייבר הצליחו לאתר התכתבויות של החשוד עם קטינות נוספות, והן זומנו עם הוריהן לתחנת משטרת תל אביב לצורך מתן עדות.

מהלומה נוספת לארגון הפשיעה של אבו לטיף | פרסום ראשון
בעקבות סכסוך כספים: תושבת הגליל המערבי חשודה בהשלכת מטען חבלה לעבר בית פרטי

מעדויות שמסרו ומפרטים שנאספו על ידי החוקרים עולה כי החשוד "צד" את קורבנותיו ברשת האינסטגרם, רכש את אמונן ומיד לאחר מכן ביקש מהן לצלם את עצמן בתנועות אינטימיות וכן לבצע מעשי אינוס בגופן.

בחלק מהמקרים הציע החשוד לקורבנותיו תשלום כספי, אלא בעת שהגיעו למשוך את הכספים באמצעות צילום מספרי אשראי וקוד מזויף שמסר להן, הבינו כי נפלו למעשי מרמה והונאה.

הצהרת התובע הוגשה היום בבית משפט השלום בתל אביב כנגד החשוד לאחר שהתבססה נגדו תשתית ראייתית בגין שש קורבנות.

במשטרה פונים להורים ומבקשים את ערנותם בעיקר בימי החופש. "אנו ממליצים להורים להיות מעורבים במגעים של הילדים שנוצרים בפלטפורמות שונות במרשתת, מכיוון שלילדים בגילאים צעירים אין עדיין מודעות לסכנות הטמונות במגעים אלו", נמסר מהמשטרה.

בכל מקרה של פגיעה בקטינים ברשת ניתן לפנות למוקד 105 הפועל 24/7, או באתר