עימות חריף התפתח היום (רביעי) בין ח"כ לשעבר לבין המשטרה בעקבות חקירה שהתקיימה אתמול. הח"כ לשעבר, שנחקר בחשד להפרת צו שיפוטי, טוען כי נמנעה ממנו הזכות להיוועץ בעורך דין במהלך החקירה.

"זו לא הייתה חקירה רגילה," טען ח"כ לשעבר. "נראה היה שמדובר בסיוע אקטיבי לכאורה של גורמים במשטרה לקרטל שמטרתו לרמוס אזרחים תמימים". המשטרה מצידה דחתה את הטענות בתוקף. בתגובה רשמית נמסר: "בניגוד לדברי הבלע והמידע הכוזב שהפיץ החשוד, ניתנה לו אפשרות בתחילת החקירה להיוועץ בסנגור אך הוא סירב". המשטרה הוסיפה כי החקירה נפתחה בעקבות חשד להפרת צו הגנה שהוצא על ידי בית המשפט.

החקירה מתקשרת למאבק חברתי שהח"כ לשעבר מוביל. לפני החקירה, פנה עורך דין לבית המשפט בטענה להפרת צו. השופט דב גוטליב קבע אז כי לא נמצאה הפרה, אך ציין כי במקרה של הפרה עתידית, יש לפנות למשטרה. עם זאת נציין, כי שופט אחר טען כי כן מדובר בהטרדה. למרות קביעת בית המשפט, הוגשה תלונה למשטרה לפני כחודשיים, שהובילה לחקירה אתמול. בסיומה, הורחק הח"כ לשעבר מעיר מגוריו של המתלונן ל-15 ימים. הח"כ לשעבר טוען כי מדובר בניסיון להשתיקו: "עבריינים פנו לאיים עליי שארד מהמחאה," אמר.