עברייני סמים מנסים בכל פעם מחדש להמציא מקומות מסתור בהם מסליקים סמים, כדי שבלשי המשטרה לא ישימו ידם עליהם. בכל פעם מחדש, נחשפים הבלשים לתחכום ותושייה מצד סוחרי הסמים, ומדובר בסוג של קרב מוחות.

שלשום (שלישי), היו אלו בלשי המשטרה ממחוז צפון שהצליחו להתחקות אחר שלושה קילוגרם וחצי של סמים בשני חיפושים שביצעו בהקשר לאותו חשוד. בשעות הערב במחסום יזום לבדיקת רכבים וחשודים על ציר 90, סמוך לישוב מגדל, וכחלק ממערכי הלחימה בפשיעה, עצרו הבלשים רכב של תושב מגדל.

״אני לא ישן בלילה": המעורבות האיראנית בהברחות הסמים והנשק לישראל | ראיון מיוחד ל'מעריב'

בחיפוש בתוכו איתרו קילוגרם וחצי של סמים המחולקים לשקיות, אותם על פי החשד התכוון החשוד להפיץ. הבלשים לא הסתפקו בכך ופנו עם החשוד לביתו, שם בחיפוש מהיר איתרו שני קילוגרם נוספים של סמים כשהם מוסלקים בתוך מכונת הכביסה. בתום חקירתו הובל החשוד לבית משפט השלום בטבריה שהאריך את מעצרו עד לתאריך ה-16.9, החקירה בעניינו נמשכת. 

במשטרה מדגישים. "משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים שברשותה על מנת להגיע לגורמים הסוחרים ומפיצים סמים. חלק ניכר מהמאמצים מוכוון מראש לאיתור מפיצי סמים בקרב בני נוער, פעילות עבריינית אשר מכניסה עוד ועוד צעירים למעגל צריכת הסמים. מעגל אשר מעבר לסכנות הבריאותיות המידיות הטמונות בו, מתדרדר פעמים רבות להתמכרות, שימוש בסמים, חבירה לגורמים עבריינים ויציאה ממסלול החיים הנורמטיבים.