"אני נושא נדר אני בא... את תשלמי על הכל", כך סיפור אהבה הפך לסיוט של תושבת המרכז. מה שהתחיל כרומן סוער, הסתיים בכתב אישום נגד צעיר מהרצליה, המייחס לו עבירת איומים וכן שתי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה.

שני רופאים נעצרו בחשד להונאה במבחני הסמכה לרפואה
סייעת בגן ילדים בנהריה נעצרה בחשד לתקיפת קטין חסר ישע

על פי כתב האישום, הצעיר שלח לחברתו לאחר בילוי משותף שלא ענתה לו, הודעות מאיימות בזו אחר זו, "תעני", "כדאי לך", "בדרך, את תשלמי על הכל היום", "אני נשבע לך אני בדרך אם את רוצה לעצור אל תעני", "סבבה אני יוצא זה יהיה היום". וכך המשיך הצעיר ואיים: "את תשלמי על הכל", "תעני מהר", את תעשי נזק", "מהר", "את נגמרת היום", "תלכי לשמורה", "פעם אחרונה", "אם אני נודר עוד פעם את תעברי היום גיהנום", תעני", "אני בדרך", "את גמורה ישרלילה זונה חולת מין שרמוטה", "תחסכי את זה", "מהר תעני", "מהר", "אני נודר נדר את גמורה יבת זונה", "יש לך שניה אחרונה לפני שאני מגיע, "אני נודר נדר", "תרחמי עלינו", "יבת זונה", "תעני", "אני נשבע לך יהיה אסון", "חבל תעני", "תחסכי את כל זה".

לאחר צבר ההודעות המאיים הוא הגיע לדירתה בתל אביב ושם והגיע לדלת דירתה של המתלוננת, ודרש ממנה לפתוח את הדלת תוך שהמשיך לאיים עליה באמצעות הודעות ששלח: "פתחי או שיהיה פה אסון", "את חושבת אני צוחק", "פתחי ת'דלת עכשיו", "אני מאבד את זה", "הדלת נשברת", "אני נושא נדר פתחי מהר", "את משחקת באש", "יבת שרמוטה אני אעשה לך סוף", "פתחי תדלת אני שובר אותה", "אני לא צוחק", "רק לדבר" "פתחי תדלת אני נשבע לך יהיה בלאגן", "מספיק אני לא עושה כלום", "פתחי תדלת", "אני מתחיל לבעוט", "פתחי תדלת", "אני בועט", "נגמר הסיפור", "יש לך דקה אני רוצה לדבר", "לא עושה כלום".

אבל כאן לא הסתיימו העניינים. על פי כתב האישום, זה לא היה רק דיבורים — הוא גם פעל ותקף פעמיים אותה פעם אחת הטיח טלפון סלולרי על מצחה ובפעם אחרת סטר לה בפניה. התביעה הגישה בקשת מעצר עד תום ההליכים נגד הנאשם, שם ציינה כי המתלוננת שפנתה למוקד 100, דיווחה כי היא בזוגיות אלימה וכי הנאשם מחוץ לדלת ביתה וביקשה כי לא יציינו כי היא זאת שדיווחה למוקד אלא שיסבירו כי השכנים דיווחו על המקרה.

ואילו הנאשם טען שבעקבות וויכוח כתב למתלוננת הודעות והגיע לביתה, שם דפק על הדלק מספר פעמים בעדינות וניסה ליצור איתה קשר טלפוני אך היא לא ענתה. לגבי האיומים טען כי לא זוכר אם איים עליה. כמו כן הוא הכחיש כי השתמש באלימות כלפי המתלוננת ואף טען כי המתלוננת שלחה אדם לתקוף אותו.