פרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) כתבי אישום נגד 10 נאשמים, תשעה מהם קטינים, שהיוו חלק מחבורת התוקפים שתקפה את יואל להנגהל ז"ל, וגרמה לו חבלות באירוע אלים שהביא בסוף למותו. הם נאשמים בגרימת חבלה בנסיבות מחמירות. 

לביהמ"ש המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום נגד ליית אלואסי (20) ונגד נאשם נוסף כבן 19 שהיה קטין בעת האירוע, שניהם תושבי קריית שמונה. אלואסי נאשם גם בשיבוש מהלכי משפט. לבית משפט השלום לנוער בקרית שמונה הוגש כתב אישום נגד 8 נאשמים בגילאי 15 עד 18, שכולם היו קטינים בעת האירוע. 

עוזי רבי מסביר: השפעתו של נסראללה קטנה בהרבה ממה שהכרנו
בישראל עוסקים בהפסקת האש, אך חיזבאללה טומן לה מלכודת מסוכנת

בכתבי האישום, שהגישה עו"ד לונה מטר ועו״ד בנימין משה מפרקליטות מחוז צפון, נאמר שבין אלואסי וליעד אדרי, שנידון לאחרונה לחמש שנות מאסר וחצי, לבין להנגהל ז"ל וחברו, החל עימות מילולי שהפך לעימות פיזי. הנאשמים היו חלק מחבורה של כ-14 נערים, שזהות חלקם אינה ידועה, שתקפה במקלות, אבנים, בעיטות ואביזרי תקיפה נוספים את להנגהל ז"ל. במהלך התקיפה נדקר להנגהל בבטנו, דקירה שהביאה למותו.

משפחתו של יואל להנגהל, המיוצגת על ידי עו"ד רחל צינקין, הגיבה להגשת כתבי האישום ואמרה בראיון ל"מעריב": "אנו מברכים על ההחלטה להגיש סוף סוף כתבי אישום כנגד מעורבים נוספים. אין מקום באירוע כל כך משמעותי שהסתיים ברצח אכזרי להסתתר מאחורי הטענה שמדובר בקטינים. יש למצות את הדין כנגד כל אחד מהמעורבים. מסתבר שטחנות הצדק טוחנות לאט, נקווה שלפחות בסופו של דבר יבואו על עונשם כל הנאשמים".