בביקורת פתע שביצעו כוחות מג"ב היום (שישי) בבית הספר "מרים פרץ" שבשכונת נאות שמיר, נתפסו שוב שוהים בלתי חוקיים (שב"חים). זאת לאחר שלפני מספר ימים נחקר הקבלן שביצע את העבודות באתר, והוא נדרש להפסיק את פעילותו באופן מיידי.

"היה יכול להיות פה טבח גדול": הורים זועמים לאחר ששב"חים נעצרו בבית ספר ברמלה
חשד להטרדה מינית: ראש עירייה במחוז תל אביב יזומן לחקירה כבר בשעות הקרובות

כזכור, הורים לתלמידים בבית הספר על שם מרים פרץ בשכונת נאות שמיר החדשה ברמלה זעמו לאחר שנעצרו על ידי המשטרה 10 שוהים בלתי חוקיים בתוך בית ספר שבו מתבצעות עבודות בנייה להרחבת המוסד החינוכי.

כוחות משטרה מתחנת רמלה שהגיעו למקום עצרו את השב"חים והעבירו אותם לחקירה. למרות מעצרם של עובדי הקבלן שמועסקים על ידי הרשות המקומית, עיריית רמלה, במשטרה לא מיהרו להוציא צו הפסקת עבודה לאתר. זאת, חרף העובדה שבחודשים האחרונים קיימת הנחייה כתובה של בחירי המשטרה לרבות מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דני לוי, כי במקומות שבהם נתפסים שב"חים, מעסיקים של שב"חים, מלינים של שב"חים או מסיעים - להוציא צו הפסקת עבודה.

מדובר בהפרה חמורה של החוק, והעירייה הודיעה כי היא רואה זאת בחומרה רבה ותפעל בכל הכלים המשפטיים העומדים לרשותה נגד הקבלן האחראי.

ראש העיר ציין כי שוחח אישית עם מפקד תחנת המשטרה, ודרש למצות את הדין עם הקבלן. כמו כן, ביום ראשון יפעל לסגירת האתר עד להודעה חדשה על ידי מפקד המחוז.

"העירייה ואני מחויבים להחזיר את תחושת הביטחון לתלמידים, להורים ולתושבים," אמר ראש העיר, "ונעשה הכל כדי לוודא שהמרחב הציבורי שלנו יישאר בטוח עבור הקהילה".