בית המשפט לענייני משפחה פסק כי בעל לשעבר שפרץ לטלפון של גרושתו, שוטרת לשעבר שבגדה בו עם מפקדה הישיר, כדי לגנוב תמונות וסרטונים אינטימיים אותם הראה להורים שלה - ישלם על כך רבע מיליון שקלים כולל הוצאות משפט.

על פי התביעה, השניים היו נשואים, אבל כאשר נפרדו, פרץ האיש למכשיר הטלפון הנייד של האישה באמצעות מכשיר הטאבלט שהיה בדירתה וגנב תמונות וסרטונים בהם מתועדת האישה במצבים אינטימיים עם גבר אחר. עוד באותו היום, על מנת שלא להיתפס בקלקלתו, הוא איפס את מכשיר הטאבלט. את המידע הציג לאחיו וזה זימן את הוריה של האישה למשרדו, שם בנוכחות הגרוש, הציג בפי הוריה תמונות אינטימיות שלה עם גבר אחר.  

אב שכול רותח על רגב ונתניהו: מאיפה החוצפה לא להתייצב מולנו אבל לבקש תמונות?
פליק פלאק: דיסטל הבטיחה בעבר שתתפטר אם סער יחזור – עכשיו היא נשמעת אחרת

השניים גם התקשרו להורי האישה עשרות פעמים ואיימו כי יפיצו את התמונות האינטימיות ברשת האינטרנט ובמקום עבודתה של האישה, שבאותה עת הועסקה כשוטרת, זאת במידה שהיא לא תחתום על הסכם גירושין חד צדדי המפר את זכויותיה.

לטענת הבעל, "הכל היה חוקי". התמונות, לדבריו, נחשפו אצלו בטאבלט האישי. לטענתו האישה שלחה לו הודעה בה היא דורשת ממנו לעזוב את הבית, וכשבועיים לאחר מכן התגלה לו באופן חוקי, מקרי ואקראי כי האישה בוגדת בו, לאחר שנחשף לתמונות וצילומים רבים של האישה עם מפקדה הישיר במשטרה, בשלל תנוחות וסיטואציות אינטימיות ביותר.

עוד נטען על ידו כי הוא לא פרץ למכשיר הטלפון הנייד של האישה ולא נטל את התמונות והסרטונים שלא כדין. התמונות והסרטונים היו במכשיר הטאבלט האישי שלו שנקנה לו במתנה על ידי האישה, ודרכו נחשף אליהם.

השופטת מורן ואלך-ניסן קבעה כי מדובר בביזיון והשפלה ברמה הכי גבוהה ובמקרה מובהק של לשון הרע ופגיעה בפרטיות. "הצגת הסרטונים והתמונות אף הפכה את האישה בפועל מטרה לשנאה ולבוז מטעם הוריה באותו מעמד, דבר הנלמד מתוך דברי אימה של האישה, שנאמרו "בעידנא דריתחא": "'מצידי שהיא תתאבד, יש לה נשק, שתהרוג את עצמה'... לא ברור מדוע נדרש האיש להציג את התמונות לפני אחיו במסגרת אותה התייעצות, ומדוע לא ניתן היה להתייעץ עם האח מבלי לחשוף את התמונות לעיניו", כתבה השופטת בהחלטתה, "אין זה סביר בעיניי כי האישה תבחר מרצונה לסנכרן מידע אינטימי וסודי המצוי במכשיר הטלפון הנייד שלה עם הטאבלט בו משחקים הילדים, כשם שאין זה סביר כי האיש יצפה בתמונות וסרטונים אינטימיים המצויים בטאבלט ואז יותיר את הטאבלט לשימוש הילדים, באופן שעשוי לחשוף אותם לכך".