למד"א התקבל דיווח על ירי בקניון עזריאלי בתל אביב, ככל הנראה בעקבות עימות עם מאבטח. המקרה דווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן בשעה 20:46. שני הפצועים פונו לבית החולים איכילוב לאחר שטופלו על ידי חובשים ופראמדיקים במקום.

אחד הפצועים, גבר בן 33, נפצע באורח בינוני לאחר שנורה. המאבטח, בן 25, שפתח באש לאחר שהותקף, נפצע בפניו באורח קל. עובר אורח טען כי המאבטח ירה לאחר שהתוקף התעמת עמו וניסה לקחת את נשקו.

המבקר שנפצע ברגליו עוכב לחקירה, וכחלק מההליך ייבדק מצבו הנפשי. גרסה ראשונית מצוות המאבטחים מצביעה על כך שהמבקר הגיע לעמדת המאבטחים ותוקף אותם, בין היתר באגרוף לפניו של אחד מהם. בתגובה, המאבטח שלף את אקדחו וירה לרגליו של המבלה.

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על אירוע ירי באזור קניון עזריאלי. כוחות המשטרה שהגיעו למקום הבחינו בפצוע ירי קל ברגלו (על פי גורמי רפואה). ככל הנראה, הרקע לאירוע הוא תקיפה בין מאבטחים למבקר במקום. שני המאבטחים המעורבים בירי מעוכבים לחקירה, והנשק נתפס על ידי השוטרים. הרקע לאירוע פלילי".

מחקירה הראשונית של המקרה, עולה חשד לפיו המאבטחים הוזעקו לאחת החנויות בקניון בעקבות תלונה על מעשה מגונה לכאורה שביצע אותו מבקר בקניון בתא הלבשה. עוד עלה כי המאבטחים ניסו לעכב את החשוד וזה הלם בהם במכות נמרצות. כשהבינו המאבטחים כי הם לא מצליחים להשתלט על החשוד, אחד מהם שלף את אקדחו וירה לעבר רגליו.