חוסיין מריח, צעיר בן 27 מטמרה, נורה אמש למוות בעת שעמד מחוץ לביתו. מריח, מתנדב משטרה בזמנו הפנוי, יצא את ביתו ועמד בחוץ כשהמתנקש הגיח לעברו ופתח בירי ממנו נפצע באורח אנוש וזמן קצר לאחר מכן נאלץ צוות של מד"א לקבוע את מותו בזירה. 

כוחות משטרה גדולים ממחוז צפון הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע שהרקע שלו הוא פלילי. החוקרים אספו ממצאים מהזירה, איתרו מצלמות אבטחה והחלו בחקירת האירוע במקביל לסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר חשוד במעשה שנמלט מהזירה.

כוננות שיא בישראל: הערכה - תקיפה איראנית תתרחש בטווח המידי
הבכיר האיראני מטיל פצצה: "הימים הקרובים יוכיחו: מטרתנו היא להשמיד את ישראל"

מחקירה ראשונית עולה כי מריח אינו מוכר למשטרה במעורבות פלילית כלשהי ולא ידוע על סכסוך שנקשר אליו. כמו כן מהחקירה עולה עד כה כי אין קשר בין היותו מתנדב לחיסול האמור, אם כי במשטרה ממשיכים לחקור גם אפשרות זו.

נזכיר רק כי יומיים קודם הוצת רכבו של שוטר משל"ט שמתגורר ברמלה, לאחר שמטען חבלה שהוצמד לרכב התפוצץ בשעת ערב מאוחרת וכתוצאה מכך נפגע באורח קל אחד משכניו שחלף במקום. 

גם במקרה זה המשטרה מיהרה להבהיר כי אין השוטר אינו מאוים וכי הוא לא קשור לסכסוך מכל סוג שהוא והחקירה בעניינו נמשכת.

חסן אבו רומי, חובש בכיר במד"א, תיאר את הטיפול בזירה: "הגענו למטופל במרפאה מקומית בטמרה. הוא היה מחוסר הכרה עם פציעות חמורות. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו אנוש".

מריח הוא הקורבן ה-170 בחברה הערבית מאז תחילת שנת 2024.