שני תושבי באקה אל גרביה, אחד מהם דמות מוכרת היטב למשטרה נוכח השתייכותה לארגון פשיעה גדול ומשמעותי באזור הצפון, נעצרו במהלך פשיטה של שוטרי מחוז חוף על מתחם בעיר, בעקבות שמיעת קולות ירי מאזור השדות בבאקה אל גרבייה.


במהלך הפעילות חשפה המשטרה מצבור גדול של אמצעי לחימה, אופנוע גנוב, נשקים ותחמושת שנועדו לשמש על פי החשד את אותה משפחת פשע.

במשטרה מדגישים כי מדובר יעד פשיעה מוכר שנעצר יחד עם אחר ונכלאו. בעקבות דיווח של אזרחים על שמיעת ירי אוטומט מהשדות בבאקה אל גרביה, זינקו למקום שוטרי תחנת באקה אל גרביה במרחב מנשה מחוז חוף והממצאים שתפסו היו משמעותיים.

בפשיטה שביצעו שוטרי באקה אל גרבייה על מתחם מגורים בעיר זיהו בלשי המשטרה חשוד אוחז בידו נשק מסוג M-16. בחיפוש שנערך במקום חשפו השוטרים M-16, אקדח גלוק עם מחסנית, רימון רסס, רימון אימונים מוסב לרסס, רימון הלם סינוור, 5 מחסניות M16, תחמושת 5.56, תחמושת 9 מ"מ ואופנוע גנוב שיועדו לשימוש פלילי על ידי גורמים עבריינים כך על פי החשד.

כאמור בין החשודים שנעצרו גם מחמוד גראר, המזוהה עם ארגון הפשיעה של נאסר חרירי והוא נלקח לחקירה בסיומה נכלא. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם עד לתאריך 6.10.24. החקירה נמשכת ופריטי האמל"ח נתפסו והועברו להמשך מיצוי חקירת ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.