צעיר בן 20 תושב ירושלים נעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים בחשד שהטריד מינית קטינה בת 13 איתה יצר קשר באמצעות מתקן בזק ולאחר שהתחזה ברשת לקטין. 

חקירת המשטרה החלה לפני מספר שבועות בעקבות תלונה שהוגשה במוקד 105 המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת בלהב 433 במשטרה ובמהלכה עשו החוקרים מספר פעולות לרבות טכנולוגיות בניסיון להתחקות אחר פרטיו של החשוד שהתחזה כאמור ברשת לקטין. במסגרת זו יצר על פי החשד הצעיר, קשר עם הקטינה והחל להטרידה מינית.

כחלק מהחקירה הגיעו בלשי המשטרה לביתו של החשוד בירושלים ובתוך כך נוצר עימו קשר טלפוני והחשוד הגיע אתמול (שלישי) אל תחנת המשטרה שם נעצר לחקירה בגין החשדות המיוחסים, וזאת לאחר שקודם לכן נעתר בית המשפט לבקשת היחידה החוקרת והוציא צו מעצר נגד הצעיר.

מהתלונה ומהחקירה במשטרה עולה החשד לפיו, יצר החשוד קשר תוך התכתבות בתוכנת המסרים והתחזות לקטין, במהלכן התבטא באופן מיני כלפי הקטינה. בסיום חקירתו הלילה הוא נכלא.  הבוקר יובא החשוד בפני בימ"ש שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות בעניינו. 

במשטרה ביקשו להדגיש, כאשר מדובר בילדיכם הצעירים, מומלץ להיות מעורבים באופן מעמיק ועקבי בקשרים הנוצרים על ידם או שותפים להם במרשתת, זאת מאחר ולילדים הצעירים רף המודעות לסכנות הטמונות במקומות אלו, עדיין לא חדה דיה. בנוסף, מומלץ לשוחח עם יקירכם הצעירים על סכנות אלו, לחזק את האמון ותחושת הביטחון לדווח לכם על מקרים מעין אלו, זאת בשל תחושת הבושה לעתים הקיימת בקרבם של "קורבנות". בכל מקרה של פגיעה בקטינים ברשת ניתן לפנות למוקד 105 הפועל 24/7.