במשטרה התקבלה תלונה של צעיר שטען כי האחיין שלו תקף את הוריו ושבר דברים בבית, השוטרים עצרו את החשוד וזה הכחיש בחקירתו את המיוחס לו וציין בפני החוקרים כי ביתו מצויד במצלמות אבטחה שניתן באמצעותן לבדוק את החשדות.

בתום חקירתו הוא נכלא ואתמול הוא הובא לבית המשפט שם ביקשו להאריך את מעצרו בחמישה ימים, שם נטען על ידם כי אומנם אין לו עבר פלילי, אבל יש לו תיק קודם. עו”ד קירה קרביץ, שייצגה את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, טענה כי החשוד מכחיש את המיוחס לו ומצביע על קיומן של מצלמות שתיעדו את האירועים. מדובר באדם ללא הרשעות קודמות, והמשטרה לא פעלה לאימות טענותיו על אף קיומן של הראיות הללו. עוד הוסיפה כי התלונה לא הוגשה על ידי הצד הנפגע ישירות, אלא על ידי בן משפחה.

"אני לא מפחד": מי ירה לעבר רכבו של ראש עיריית רהט?
אחרי שנעצרה בחשד להסתה: המורה מהצפון שוחררה לביתה

השופט, דן באומן שלא קיבל את בקשת המשטרה והורה על שחרורו של החשוד למעצר בית, אומנם קבע כי קיימת תשתית ראייתית בסיסית, המבססת חשד סביר הקושר את החשוד לביצוע העבירות המיוחסות, אולם העביר ביקורת על התנהלות המשטרה, וכתב בהחלטתו כי:  “החשוד נחקר והכחיש את החשדות, והדגיש חזור והדגש בחקירתו כי הבית בו הוא מתגורר עם הוריו, מצולם, כולו ומתבקש היה כי המשטרה תבצע ולו בדיקה ראשונית לעניין זה על מנת לפעול לתפיסת סרטוני מצלמות אבטחה".