שוב מהלומה לארגון הפשיעה של אבו לטיף: 320 אלף ש"ח במזומן , כסף זר ששוויו נאמד בלמעלה מ- 60 אלף ש"ח ומעל 40 מטבעות ואונקיות זהב, כמו גם רכוש וממצאים נוספים נתפסו במהלך פשיטה על משכנם של גורמים המזוהים עם ארגון הפשיעה של אבו לטיף ומספר חשודים נעצרו להמשך חקירה.

אתמול (שלישי) בשעות הבוקר פעלו שוטרי המחוז הצפוני יחד עם לוחמי מג"ב בעיר מע'אר שבצפון במסגרת מבצע "בלימת חירום" עליו הכריז מפכ"ל המשטרה רנ"צ דני לוי. בחיפוש בביתו של אחד מארבעת החשודים שנעצרו, נתפס כסף מזומן בשווי רב וכן אונקיות ומטבעות זהב ששוויי נאמד בעשרות אלפי ש"ח והם הועברו לידי המשטרה כחלק מהליך לחילוט הכספים והרכוש שהושגו בדרך פשע.

בנוסף, בחיפוש במתחם סמוך נחשף מצבור של אמצעי לחימה (אמל"ח) הכולל שש מחסניות טעונות המתאימות לרובה M-16 וכן מאות כדורי תחמושת. ארבעת החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה ובהתאם לממצאי החקירה יוחלט על המשך התהליך הפלילי בעניינם.

גורמים במשטרה מציינים: "שוטרי מחוז צפון נלחמים סביב השעון בארגוני הפשיעה המטילים אימה על האזרחים הנורמטיביים. הכוחות תופסים עבריינים בשעת מעשה, מפעילים טכנולוגיות ורחפנים כדי לאתר כלי נשק, לעצור חשודים ולפגוע בפעילות העבריינית של הארגונים".

סגן ניצב יגאל בן לולו - מפקד תחנת טבריה: "אנחנו מקיימים פעילות רציפה ותקיפה כנגד משפחות הפשע ומחוללי פשיעה ברחוב הערבי. הפעילות שלנו כוללת שימוש באמצעים רבים ובמקרה המדובר גם תפיסתו של הכסף המזומן הרב אותו השיגו החשודים על פי החשד כחלק מפעילותם הפלילית אמור לשרת את המטרה הסופית - מיטוט ארגוני הפשע והורדת רף האלימות ברחוב הערבי."