לאחרונה גילה אב לילד בן 8 כי חויב בכ־4,500 שקל על משחק פופולרי בשם Brawl Stars. האב הנדהם, שנענה לבקשת הילד להוריד את המשחק, טוען כי כאשר בדק בדף ההורדה של המשחק ראה כי אינו כרוך בתשלום. 

האב, שלא שולט בשפה האנגלית, לא הבחין כי בהסברים שניתנו בשפה זו נכתב כי ישנה אפשרות לבצע רכישות מתוך המשחק בסכומים שיכולים לנוע בין 3.50 ל־349.50 דולר. 

הילד חייב לתומו את כרטיס האשראי של הוריו בסכום של 4,490 שקל לפני שאלה שמו לב לטעות היקרה. כאשר הבחינו בחיובים הגבוהים, פנו ההורים לחברת האשראי בבקשה לבטל אותם, אולם נענו בסירוב. 

ההורים הכעוסים פנו לעו"ד מאיר פוקס ממשרד גדעון קורן, ששלח מכתב רשמי לגוגל וציין כי חוק הגנת הצרכן קובע כי "לא יפרסם אדם פרסומת ולא ינקוט דרך שיווק אחרת אם אלו עלולות להטעות קטין, לנצל את גילו, תמימותו או חוסר ניסיונו או לעודד פעילות שיש בה כדי לפגוע בגופו או בבריאותו הגופנית או הנפשית".

פנייתו נענתה בתשובה כי גוגל פליי אינה בבעלותה של גוגל בישראל ואינה מופעלת על ידה. לפוקס הומלץ לפנות אל משרדי החברה בקליפורניה: "תגובה זו רק ממחישה את הצורך להגן בחקיקה על הצרכן בישראל, שכן אחרת הוא עלול להימצא במבוי סתום ולאבד את כספו".