חייל מאילת חבט במכונת משחק שק אגרוף, ומיד לאחר מכן החל לחוש כאבים עזים בשורש כף ידו. מיד לאחר הפציעה הגיע הצעיר עצמאית לבית חולים.

בבית החולים עבר הצעיר בדיקות הדמיה, אך הרופאים לא הבחינו בשום פגיעה בזרועו. עקב תלונותיו על כאבים קשים בשורש כף היד ובמרפק, הושמה זרועו בסד גבס, והוא נשלח לביתו למנוחה תוך נטילת משככי כאבים.

לאחר היעדרות ממושכת מהצבא, הוכרז הצעיר כעריק. מספר שבועות לאחר פציעתו נלכד הצעיר, ונשלח למעצר בבית כלא צבאי. לדברי עורכת דינו, עו"ד דיקלה ואנונו, מיד עם כליאתו, החל הצעיר להתלונן בפני רופא המעצר על הכאבים בזרועו, אך תלונותיו לא זכו למענה.

רק לאחר תלונות רבות הצעיר אובחן כסובל מפריקה כרונית ומשבר במפרק ביד. לאחר האבחון נאמר לצעיר כי עליו לעבור ניתוח מתקן. הוא בחר לעבור את הניתוח במסגרת הצבא, וכך היה. לאחר שהחלים מהניתוח, הוא שוחרר מהצבא בפרופיל 21.

עו''ד דיקלה ואנונו (צילום: אלמוג גבאי)
עו''ד דיקלה ואנונו (צילום: אלמוג גבאי)

במשרד הביטחון הכירו בפציעתו של הצעיר כך שהוא זכה להכרה כנכה צה"ל. עם זאת, במשרד הביטחון קבעו כי שיעור אחריותו של משרד הביטחון לנכותו של הצעיר עומד על 40%, בעוד שאר האחריות מוטלת לפתחו של בית החולים. בימים אלה הצעיר ועורכת דינו הגישו תביעה נגד בית החולים, כאשר בין היתר הם נסמכים על קביעת משרד הביטחון לגבי האחריות לפציעה שלא התגלתה.