משפחתו של סרן ישראל יודקין ז"ל שנפל בקרב בצפון רצועת עזה ביקשה ממשרד הביטחון לכתוב הי"ד (השם יקום דמו) על המצבה ליד שמו של החלל - אך נענתה בסירוב על ידי משרד הביטחון. לאחר מאבק ממושך הודיע צה"ל כי ניתן יהיה להוסיף את הצירוף הי"ד למצבות חללי צה"ל. אחיו של ישראל, רב סרן במילואים דובי יודקין, שוחח היום (רביעי) עם אראל סג"ל וליאת רון בתוכניתם ב-103FM ושיתף בהתרגשות הגדולה.

נקודת מפנה במלחמה? כך ישפיע שר החוץ המצרי החדש על ישראל
ביידן יוחלף? במידה ויודח/יפרוש - זוהי מחליפתו של הנשיא המכהן

בפתח הראיון אמר: "זו בשורה מאוד מרגשת. בתוך כל הכאב העצום שעברנו וחווינו. היא מרגשת גם מבחינת הניצחון הפרטי והאישי שלנו שתהיה לו מנוחה, וגם בגלל שעוד 15 אלף מצבות הנופלים יוכלו לקבל ביטוי. אנחנו היינו שליחים של עם ישראל בנושא הזה".

"קודם כל, פעם ראשונה שקיבלנו טלפון מנציג משרד הביטחון, זה היה אתמול, שעודכנו ששר הביטחון מאשר את הבקשה הזו", המשיך. "כל הימים האלה אף אחד לא היה איתנו בקשר, איימו על אמא שלי והבטיחו שילוו אותנו וזה היה שקר. ההחלטה של שר הביטחון בשביל לתקן את העוולה הזו, זה באמת ההבנה שיש להפיק לקחים. זה לא התנהל במישור התקין שזה צריך להתנהל בו".

תקיפה בשג'עייה (צילום :רשתות ערביות)

"מהבשורה אתמול התקשרה מישהי שאיבדה את בעלה לפני 40 שנה, והיא רצתה לבוא להורים שלי, להגיד להם תודה ולהביא להם שי, וזה חשוב", הוסיף בסיום הראיון.